TESZT° BPS geometric water decal

Halihó lányok!


A tesztcsomagba ismét kértem egy ív vizes matricát. Nagyon rákaptam a geometrikus, vektoros mintákra az utóbbi néhány hónapban. Tudom, ez most nagyon mainstream, de akkor is tetszenek. 



Pont megfelelő méretű, kis körömhöz is illeszkedő minták sokasága van az íven. Elég vegyes a felhozatal: feliratok, nyilak, geometrikus alakzatok, amik jelentéssel bírnak, illuminátus jel, hamza-féle kéz és még sok más. 


Könnyű használni, mint a többi vizes matricát, viszont akadt egy apró kis gondom a feliratokkal és a nem szimmetrikus mintákkal, ugyanis fordítva ragadnak a körömre. Persze, ezt könnyű megoldani is. A vizes papírról óvatosan csipesszel leszedtem az adott mintát, megfordítottam és így helyeztem a körmeimre. 




Még mindig nagyon kedvelem a vizes matricákat az egyszerű használatuk és változatos mintáik miatt. Biztosan be fogok szerezni még más típusút is. 

Ha megtetszettek nektek ennek az ívnek a mintái, akkor itt tudjátok megrendelni:
http://www.bornprettystore.com/sheet-letter-nail-water-decals-geometric-figure-nail-manicure-transfer-stickers-ds306-p-30404.html
A kódot felhasználva 10% kedvezményt kaptok. 













Mesy

Megosztás:

1 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!