TESZT° Avon Planet Spa Oriental Radiance - bőrszabályzó arctisztító és tisztító arcradír

Halihó lányok!


Minden hónapban megkapom az Avon katalógusát, s szinte mindig elcsábulok valamelyik Planet Spa kiadás egy-egy darabjára. Az Oriental Radiance család a visszafogott, kellemes, tiszta illatával fogott meg, s mivel fehér teát tartalmaz, úgy gondoltam, hogy biztos ízleni fog a bőrömnek. 
Jó ideje használom már őket, így bőven volt időm kitapasztalni, hogy szeretem e vagy mégsem.


A bőrszabályozó arctisztító pumpás kiszerelést kapott, amit egyszerűen imádok. Nem kell feszegetni a kupakot, nem csúszik ki a vizes kézből, tökéletes. Az arctisztító maga átlátszó, kissé zselés állagú, vízzel egyszerű felhabosítani. Tényleg nagyon kellemes illata van, nem tudnám semmihez sem hasonlítani, mégis ismerős kissé. Mint fentebb írtam, számomra tiszta illata van.   
Általában két pumpányit szoktam használni, ezzel a mennyiséggel tökéletesen le tudom mosni az arcomat, a nyakamat és a dekoltázsomat. 



Friss, tiszta érzésű marad utána a bőröm, bár sajnos az arcomat kicsit szárítja, mindenképpen muszáj arckrémet használnom utána. Nem pattogzik ki tőle a bőröm, nem is pirosodik ki, nagyon szeretem használni. Tökéletes mindennapi arctisztításra, én zuhanyozás közben szoktam használni. 
A flakon 150 ml zselés arctisztítót tartalmaz, ami elég hosszú időre elegendő, így nagyon gazdaságos.

A tisztító arcradír a megszokott, pattintós kupakkal ellátott tubusban érkezik. A krém sűrű, fehér színű, s tele van apró radírozó gyöngyökkel. Sajnos ezek valószínűleg nem természetes alapanyagúak, hanem műanyagok. Az illata ugyanolyan, mint az arctisztítóé, kellemes és friss. 



A szemcsék nem túl érdesek, de nem is túl finomak, bár ez nagyban függ a dörzsölés erősségétől is. Szépen leszedi az elhalt hámsejteket, puha tapintású bőrt hagy maga után, s ezzel együtt kissé ki is pirosítja. Persze ez a pirosság hamar elmúlik, viszont ezután is igényli a bőröm a hidratálást, így soha nem hagyom ki az arckrém használatát. 
A tubus 75 ml-es, de szintén gazdaságos, hiszen egy kis mennyiség elegendő belőle. Hetente egyszer szoktam használni, vagy ha úgy érzem, hogy a bőrömnek radírozásra van szüksége, de heti két alkalomnál többször semmiképp nem alkalmazom. 

Persze, van egy-két kivetnivaló az összetevőlistában, ami annyira nem segíti elő a natúr kozmetikumokra való átállásomat, de mégis, néha sikerül elcsábulnom egy-egy ígéretes darab felé. 

Összességében mindkettőt szeretem, bár nem hiszem hogy újravenném őket. Ez leginkább annak köszönhető, hogy szakaszosan tűnnek fel a katalógusokban, az egyikben szerepel, míg a másikban nem. Bár, pont nemrég rendeltem újabb Planet Spa darabot a legutóbbi katalógusból. 

Ti szeretitek a Planet Spa termékeket? Mi a véleményetek róluk? Van kedvencetek?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!