KÖRÖM° Lakkozz!Fotózz! Posztolj! - Mackók

Halihó lányok!


Pici késéssel, de én is elkészültem a macis manikűrrel. A mostani forduló ötletgazdája Fanni, aki szuper blogot vezet, mindenképpen lessetek be hozzá, ha még nem ismernétek. 


Nem nagyon volt ötletem, aztán hirtelen beugrott, hogy mit is fogok csinálni. Készítettem egy nude-szürke átmenetet alapnak, nem lett túl erős, de mégis nagyon tetszik. Két körmömre bambuszmintát nyomdáztam. Még mindig imádom ezt a párosítást. Végül fólián festettem egy pandamacit, s ez került rá az egyik bambuszos körmömre. Egészen jól sikerült, de azért még bőven van mit gyakorolnom.




A többiek macis manikűrjei:


Mesy

Megosztás:

4 megjegyzés

  1. Szuper lett az a maci! :) No meg a komplett manikűr is!

    VálaszTörlés
  2. all are awesome accessories. thank for sharing with us.
    african lace fabric

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos lett a mackód,tetszik a manikűr. :)

    VálaszTörlés
  4. awesome nail polish. looks great. We have a great collection of African fabrics. Good quality at lowest price. For whole sell price Visit us hope you guys love them.
    Sequin Fabrics

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!