TESZT° Avon Big&Multiplied szempillaspirál

Halihó lányok!


Nagyon imádom a Rimmel Wonder'full spirálját, de mégis,amikor először megláttam a katalógusban ezt a darabot, úgy döntöttem, kipróbálom. Amúgy is hiányzott már egy barna a hétköznapokra, így a brown/black színben rendeltem meg. 


Érdekes a keféje, három sávban vannak nagyon sűrűn a kis szálak, s a végén összeszűkül és spirál alakban apró sörték helyezkednek el. Emellett enyhén hajlított is. Az elején kicsit sok festéket vett fel, használat előtt le kellett húzni, de huzamosabb használat után erre már nincs szükség.  
A színe pontmegfelelő, szürkés barna, nem az a narancsba hajló természetellenesen világos és élénk színű.


Általában egy rétegben szoktam használni, szépen dúsítja és hosszabbítja a pillákat. Nem potyog, még egy hosszú nap végén is nagyon szép. Tökéletes hétköznapra, de két rétegben használva igazán drámai pillákat lehet vele alkotni. 
Micellás vízzel egész hamar megbirkózom a leszedésével, szerencsére nem kell erősen dörzsölni. 


Nem mondom, hogy meg lehet váltani vele a világot, de nekem szuperül helyt áll hétköznap. Ha elfogy, biztos beszerzem az utódját. Nem mindig felhőtlen a viszonyom az Avon spirálokkal, de ezt nagyon szeretem. 

A júliusi katalógusból most 1399 Ft-ért szerezhetitek be. 

Nektek melyik a kedvenc spirálotok? Használtok barna szempillaspirált?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!