KÖRÖM° Mani-acs - Franken lakkok

Halihó lányok!


A mostani témánk a lakkos körökben oly nagy népszerűségnek örvendő franken lakkok témaköre. Mindenkinek, akit beszippantott ez a világ és a körömlakkok mámora, biztosan eszébe jutott már, hogy kísérletezgessen egy kicsit és megalkossa a saját darabját. 


Mesy
Az első frankenszerű lakkomat még általános iskolában alkottam meg egy barátnőmmel. Akkor még azt sem tudtam, hogy mi fán terem a franken lakk, körömlakkom se nagyon volt. De kitaláltam, hogy mi lenne, ha átlátszó lakkba belekevernénk egy kis szemfestéket. Nem lett egy mestermű, maradjunk ennyiben. 
A blog indulása után is készítettem párat, de azok mind a süllyesztőbe kerültek. Most viszont, nem olyan régen kutyultam egyet a kidobásra váró lakkokból és más lakkokból. Már nem igazán emlékszem, hogy miket használtam fel, de nem is ez a lényeg. 
Nem vagyok egy rózsaszín lány, de ez mégis tetszik magamon. A Summer's Death nevet kapta. Szerintem illik rá, kicsit olyan piszkos, fáradt hatású rózsaszín, olyan mint az elhúzódó nyári meleg és a naplementekor megjelenő rózsás ég. Egyréteges, átlagos száradású, kell rá fedőlakk. 




Mindenképpen fel szerettem volna dobni valamivel, s úgy gondoltam, végre kipróbálom  a BPS-től még régebben rendelt arany színű virágos matricával. Nagyon szerettem volna szeretni, de valahogy nem találtam még meg a megfelelő módszert. Nem illeszkedik, fekszik fel teljesen a körmömre, így a közeli képeken látszik, hogy matrica, bár élőben annyira nem feltűnő. Viszont mindössze egy fél napot bírtak ki, bár használtam fedőlakkot is rájuk. Még fogok próbálkozni.



Többiek manikűrje:


Mesy

Megosztás:

1 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!