TESZT° PR° L'Oréal Professional Pro|Fiber hajápoló család

Halihó lányok!

Ti miért szerettek fodrászhoz járni? Bevallom, én nagyon ritkán megyek csak, úgy félévente egyszer. Talán azért, mert mindig is hosszú hajam volt és nem éreztem szükségét a vágásnak. Most is csak akkor megyek, ha már nagyon törött a hajam vége és szüksége van egy kis frissítése. Viszont nagyon szeretem olyankor a hajamat. Selymes, puha, könnyű fésülni, mintha nem is az én nehezen kezelhető vastagszálú hajam lenne. Mindig is kíváncsi voltam rá, hogy mit használnak, legszívesebben én is hazavittem volna belőle. Erre ad most lehetőséget nekünk a L'Oréal.

A L’Oréal Professionnel új innovációja, a PRO-FIBER, az első hajszerkezet újjáépítő kezelés, amely hosszan tartó hatást biztosít újra-aktiválódó hatással, amely tovább tart mint eddig bármikor. A szalonszolgáltatás és az otthoni használatra kifejlesztett termékeknek hála a hosszan tartó, gyönyörű és fényes és selymes haj már bárki számára elérhető.

A sérült haj évekig tartó intenzív kutatása után, a L’Oréal Research laboratóriumai kifejlesztették a napjainkban létező legfejlettebb technológiát: az APTYL 100 molekula komplex-et. Az első technológia, amely hosszan tartóan képes bezárni a molekulákat a hajszál belsejébe; egy hosszan tartó hatékonyság, amely tovább tart mint eddig bármikor most elérhető a L’Oréal-nál.

Az Aptyl 100 molekula komplex egyszerre képes  haj külső és belső szerkezetének helyreállítására, két hatóanyag egyedi kombinációjának köszönhetően.
Amino-szilán-belső hatás: a kortex állomány újjáépül, a hajrostok megerősödnek
Kationos polimer-külső hatás: védőréteggel vonja be a haj felszínét, az eredmény: puhaság és rugalmasság


A szalonkezelést megelőzőn a fodrász megállapítja a hajsérülés mértékét, ennek alapján javasolja a kezelést és és az otthoni hajkúrát is. 
A L’Oréal Professionnel 3 szintet különböztet meg a haj sérülése kapcsán: 

Rectify - 1. szint: csak a kutikula sérült ("Természetes hajra, amely sok hőhatásnak vagy mechanikai hatásnak van kitéve. A sérült kutikula jelei: a haj kevésbé puha tapintású, matt hatású és elvékonyodottak a hajvégek.")
Restore - 2. szint: a kutikula és a kortex is sérült ("Festett hajra, gyakori hajformázó eszközök vagy hajegyenesítő használatakor.")
Reconstruct - 3. szint: a kutikula és a kortex nagy mértékben sérült ("A haj sokszoros és durva hatásoknak van kitéve.")

Mivel én festem a hajam és általában vasalom is, ezért a Restore csomag a javasolt rá. Nagyon kíváncsi voltam és vártam, hogy kipróbálhassam ezt a termékcsaládot. Egyből a mély vízbe dobtam őket, mert már jó ideje nem voltam fodrásznál és elég csúnyák a hajvégeim, ezáltal igazán szálkás és sprőd a tapintása. Ráadásul pont közbeesett egy hajfestés is.


Hajregenáló sampon: gyöngyház színű krém puhává, fényessé varázsolja a sérült hajszálakat és megkönnyíti annak kifésülését. A sampon textúrája gazdag és krémes, mely sűrű habbá alakul. Hajregenáló pakolás: csillámló halvány sárga krém, könnyed, bársonyos textúrával. Gyengéd a hajhoz, a haj megkönnyebbül már az első használat után. Fényessé, rugalmassá, puha tapintásúvá és könnyen kifésülhetővé válik a haj.
Hajregenáló szérum-emulzió: a haj azonnal puhább lesz a hajtőtől a haj végekig, könnyen formázhatóvá válik a 2 fázisú szérumnak köszönhetően.

A legelső ami eszembe jutott, amikor kézbe vettem a termékeket, hogy nagyon stílusos a csomagolásuk. Letisztult formák, élnék, de nem harsogó színek. Igazi díszei a fürdőszobának.
Az illatuk is igazán kellemes, a leírás alapján a kardamom fűszeressége keveredik a babarózsa és az írisz kombinációjával, maga után hagyva a cédrus és a szantálfa fás illatjegyeit. 

Mivel az utóbbi napokban felhős idő volt, sajnos nem tudom megmutatni, hogy szikrázó napsütésben a hajam is gyönyörű fényben tündököl
Már az első használat után észrevehetően puhább és selymesebb volt a hajam, a szérumnak köszönhetően könnyen fésülhetővé vált és kevésbé volt gubancos. Szerencsére ez nem csak az újdonság erejével hatott a tincseimre, többszöri használat után is ugyanezt a hatást értem el. Jó érzés volt minden egyes alkalommal beletúrni a hajamba vagy csak egyszerűen végigsimítani rajta. 
Nagy meglepetés volt, hogy hajmosás és szárítás után a sérült, törött hajvégeim mintha meggyógyultak volna. Viszont ez a hatás egy nap múlva már nem érvényesült, ismét megjelentek a kis fehér pontok és törések. De arra következtetek ebből, hogy egy frissen vágott hajat állandó használat mellett sokáig épen és egészségesen tart. 

Nagyon örülök, hogy kipróbálhattam ezt a termékcsaládot, az elvárásaimat teljes mértékben kielégítették és nagy örömmel fogom a továbbiakban is használni őket. 


A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta az őszinte véleményemet.

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!