TESZT° Lovely Summer Sand lakkok

Halihó lányok!


Tudom, hogy már nem számítanak újdonságnak a Lovely nyári kiadású lakkjai, de én még csak most fedeztem fel magamnak őket. Kettőt vettem meg a Summer Sand kollekcióból, a 2-est és az 5-öst. A neveket még mindig hiányolom. 

Mivel az üvegen semmi sem változott, csak rákerült a Summer Sand matrica, arról nem is írnék semmit sem. Az ecsete is ugyanolyan ezeknek is, mint a többi Lovely lakké. 



A mentás-türkizes-kékes lakk(ha valaki tud valami jó árnyalatot mondani, akkor ne tartsa magában) már első pillanatra megtetszett, a barackos rózsaszín(Nr.2) pedig hirtelen ötlet volt. Nem igazán tudtam, hogy milyen finisht várjak tőlük, de kíváncsi voltam. 
Mindkettőt két rétegben használtam, de a végeredmény nem lett azonos.

Mivel amúgy is inkább kék párti vagyok, azt próbáltam ki először. Mit mondhatnék, teljes az imádat. A lakk közepesen sűrű, könnyen terül, hamar szárad, az apró kék csillámok pedig kissé különlegessé is teszik. A felülete közepesen érdes lett, még az a pont nem karcolós kategória, amit szeretek. Nem mattra szárad, pedig azt gondoltam. Inkább olyan vizes hatású, bár nem tudom rendesen megfogalmazni.
Három nap után is majdnem teljesen hibátlan volt, egy kis körömvégi kopást leszámítva. Meglepően könnyű volt lemosni, de ez valószínűleg annak köszönhető, hogy nincsen telepakolva csillámokkal.




A másik, barackos-rózsaszín amellett, hogy a színe befotózhatatlan, mert ennél azért pasztellesebb a színe, már nem volt ekkora siker. Sűrűbb, mint a másik, éppen ezért nehéz szépen felkenni és nem lesz egyenletes. Kicsit lassabban száradt és nem is lett olyan érdes a végeredménye, mint a társának. A Catrice Crushed Crystals szokott ilyen mértékű érdességet produkálni két nap hordás után. Ez is kicsit vizes hatású.
A színe nagyon élénk, főleg direkt napfényben. Lebarnult bőrön remekül mutat, az enyém pont nem az. Tartósságról még nem tudok nyilatkozni, mert ma kentem fel, de remélem, hogy legalább három-négy napig bírni fogja. 




Összességében a türkiz nagy szerelem, sokat fogom használni. A rózsaszín sem rossz, de reméltem, hogy a minősége is ugyanolyan lesz, mint a másiknak, végül is egy kiadás részei. Valahogy az ilyen árnyalatok mindig jobban tetszenek az üvegben, mint a kezemen, de egyszer-kétszer azért megjön hozzájuk a kedvem.

Hogy tetszenek a Lovely nyári kiadású lakkjai? Megvettétek valamelyiket?

Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. Nagyon szép mindkét árnyalat! Kár, hogy a rózsaszínes nem működik olyan jól. Meghoztad a kedvemet a Lovely Summer Sand lakkok kipróbálásához. Eddig én is csak szemezgettem velük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi leszek, hogy neked hogy válnak majd be :) Igazából másnál jót olvastam a rózsaszínről, úgyhogy lehet, hogy én fogtam ki azt, amelyik gyengébb, mint a többi.

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!