{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc regény

Halihó lányok!


A legutóbbi "elsők" után most egy kicsit könnyedebb téma következik. Neked mi a kedvenc regényed?

Mesy

Aki kicsit is könyvmolynak tartja magát, az megértheti, hogy miért is olyan nehéz egyetlen egy regényt választani kedvencnek. Hiszen megannyi magával ragadó, fantáziadús, érzelmes, fájdalmas, bátorságot adó, elgondolkodtató és kalandra késztető iromány közül kell választani. 
Ezért én nem is tudok egyet választani, mert szinte minden könyvre azt mondom, hogy a kedvencem. Viszont kettő van(eddig), ami nagyon kiemelkedik az összes közül. Nem fogok jellemzést írni róluk, vagy a fülszöveget bemásolni, egyszerűen csak leírom, hogy miért szeretem őket.

link
Az örök kedvencem Jane Austen: Büszkeség és balítélete. 
Négyszer vagy ötször olvastam, és még nagyon sokszor fogom. Élvezettel olvasom Jane Austen munkáit, de ez az egy kiemelkedik a többi közül. A karakterek tökéletesek, a végletekig emberiek, szeretnek és gyűlölnek, a kornak megfelelő mesterkéltséggel rendelkeznek. 
Mr. Darcy szerelmes levele mindenkinek kötelező, szerintem nincs is olyan, aki ne ismerné. 
Sokan letudják azzal, hogy megnézték a filmeket, de a könyv sokkal nagyobb élmény. Több érzelmet szabadít fel az olvasóban és szerintem pontosan ez volt az írónő vágya.

A másik a TOPlistám élén áll, amióta elolvastam. Takami Koshun Battle Royale.
Szerintem ezt sem kell bemutatnom senkinek(ha más nem, azért, mert már mindketten írtunk róla véleményt), hiszen megjelenésekor nagy port kavart. Szívesen olvasnék még Koshun által írt könyvet, de sajnos csak ezt az egyet írta.
Tudom, hogy beteg és szadista, de valami elképesztő erő van a történetben. Rengeteg kedvenc karakterem halt meg, az, akit a legesélyesebbnek hittem, elbukott. A végén lévő csavar csak még egyet dobott az egészen. Elképesztő mű egy elképzelhető disztópikus társadalomról. 
A végén mindenkiben felmerül a kérdés: "Én mit tettem volna?"

Detti

Nekem egy könyv van, ami eddig igazán megfogott. Ez a könyv pedig nem más mint a David Mitchell - Felhőatlasz. Nagyon sok gondolat és érzelem van benne, Sokszor elolvastam már és minden olvasással egyre inkább megértettem miről is akar szólni ez a könyv. Ha  valaki a filmet nézi meg, semmit nem ért belőle, de ha elolvassa a könyvet minden megváltozik. Minden kis részlet értelmet nyer. Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki egy kis változást szeretne, mert ez nem olyan ám mint a többi,


Ezek lettek volna a mi kedvenc regényeink. Reméljük tetszett!

Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!