SZERZEMÉNYEK° Legújabb szerzemények

Halihó lányok!

Megmutatjuk nektek, milyen újdonságokat vásároltunk mostanában.

























Detti
Az utóbbi időben nagyon sok mindent vásároltam, de tényleg nagyon sokat. Mondtam is magamnak, hogy most már aztán elég. :D Ennek a nagy vásárlási láznak azért vannak pozitív előnyei is például már mindenféle nadrágom van, amit csak szerettem volna. Még egy két tavaszi kiegészítőt kell beszereznem és akkor már tényleg tökéletes lesz a listám legalábbis egy kis időre :D

A babatusfürdőt akciósa vettem, örültem neki, mert az egyik kedvenc tusfürdőm. A schauma sampont azért vettem mert zsíros hajtőre és száraz hajvégre való. Szerintem nagyon jó sampon, nekem eddig bevált. Az avon sampon a szokásos korpásodás elleni, ezt mindig megveszem, nagyon jót tesz a hajamnak.
Vettem az Avonnal még egy két körömlakkot is nagyon cuki színük van :)




Az egyik drogériában találtam egy Kallos hajkiegyenesítő sprayt, amit nagy örömmel kezdtem el használni. Hát vegyes érzelmeim vannak a termékkel kapcsolatban. Ha rendesen időt szánok rá és beszárítom, majd kivaslom a hajam akkor akár több napig is egyenes marad. De ha csak gyors hajszárítás után szeretném kivasalni a hajam akkor azért nem várhatok tőle csodát. A lakkok azok alapszükségletek voltak. Mindenféleképpen akartam egy Miss sporty lehúzható körömlakkot. Én ezt nem a körmeimen használom, hanem a körömágyamat szoktam vele bekenni. Több instagramos körmös videóba láttam már, hogy ilyet használnak ezért jött meg nekem is hozzá a kedvem.
Az Essence mattító fedőlakkot pár napja vettem, nagy örömmel mert imádom a matt körmöket. Fekete Flormal lakkot konkrétan díszítés miatt vettem, majd még egy fehéret kell venni és meglesznek az alapok. :D A kis matricákat pedig a francia manikűrhöz vettem, hogy végre normálisan eltudjam készíteni a körmöket.


Anyától kaptam egy tavaszi táskát is, aminek nagyon örültem, mert a balett cipőm is pont ilyen színű és így együtt tudom őket hordani. Barátomtól pedig kaptam egy Nike futó cipőt még februárban, aminek nagyon nagyon örültem. Soha nem volt még Nike cipőm, ez az első és igazi tavasz a színe is. Barátom sógornőjétől pedig egy Air max-et kaptam, annak is nagyon örültem. Teljesen más a stílusa mint a futócipőnk és még sétálni is más benne. Nagyon szeretem mind a kettőt, szívesen veszem fel egy egy szaladgálós napon.





Ezeken kívűl pedig még egy halom ruhát vásároltam. Tényleg nagyon sokat, nem is akarom nagyon részletezni, hogy mikor miért, csak megmutatom nektek miket szereztem az utóbbi időkben. Láthattok az F&Fből, a C&Aból, a New Yorkerből, a Hádából és noname boltokból is ruhákat.








Hat igen kicsit elszaladt velem a ló, de tényleg mindenre szükségem volt :D

Mesy
Egy-két dolgot én is vettem, de azért nem annyit, mint Detti. 

Becsúszott pár körömlakk, pedig nem is akartam venni, csak egy új feketét, most a Catrice-tól.. A Lovely Matt fehérről és a Manhattan matt lakkjáról már írtam is nektek a legutóbb (itt megleshetitek). Engem is érdekelt az új Essence kollekció, így került a kosaramba a Blue bubble di blue, Norbi választotta, aztán ahogy megláttam, úgy hirtelen felindulásból megvettem az Off to Miami!-t is. 


Kellett egy új arckrém, mert az előző elfogyott, így gondoltam kipróbálom ezt az Avon darabot. Eddig tetszik. 


Én főleg felsőkben gondolkodtam, abból is inkább a sportosabb irányba keresgéltem. Nyílt egy új kínai, muszáj volt felfedezni a kínálatot. A pulcsiból ez az egy darab volt, nagyon imádom, olyan jó az anyaga. A cicás pólót Detti nézte ki magának, de aztán mégis hozzám vándorolt. Nagyon édes és alapdarab. A koponyás póló az év szerzeménye címért verseng. Egy turiban találtuk, a férfi részlegen. Muszáj volt megvennem, annyira vagány ez a minta!




Na jó, bevallom: az F&F-nél általában a gyerekosztályon vásárolok magamnak. De annyira jó cuccokat lehet találni! Mint ez a három hosszított, lezser top. Nagyon jó áron volt, a színük és az anyaguk is nagyon jó.  


Norbival nagy cipőkeresésben voltunk, aztán úgy döntöttünk, hogy szétnézünk a Sportsdirect-en is. Onnan van ez hosszú szárú sneaker is. Kényelmes és nagyon bejön a színe. 
Bedobtam még a virtuális kosárba egy jógaszoknyát is, igaz én nem jógázni fogok benne, de irtó csinos felvéve és nagyon olcsó volt. Szerintem veszek még párat belőle.



És könyvet is sikerült vennem! Az üvegházat Molyon vettem és egy nap alatt felfaltam. Meg kell szereznem a második részét is. A Ments meg!-et és a Rituálét pedig az Alfi(!)-ban vettem, kerek 500 Ft volt darabja. 



Ti mit vettetek mostanában? 

puszi, Mesy ésa Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!