TESZT° Matt-párbaj: Manhattan Matt Effect vs. Lovely Matt White

Halihó lányok!



Igazából akkor lehetne ez igazi párbaj, ha több márka matt lakkjait vethetném össze, de emlékeim (és a dobozom) szerint nincs több darabom. A Flormar Satin Matt lakkját nem veszem ide, mert ugye annak teljesen más finishe van. 
Az új Lovely lakkok közül csak ezt vettem meg, a pöttyöstojás-színek nem tetszettek, a neonok sem annyira. A Manhattan pedig akciós volt, és ha jól tudom, a DM-ben a 100 pontos csomagban is a matt finishűek kerültek (de ha nincs igazam, akkor szóljatok).

A külső ugyanolyan, mint a márkájuk többi darabjáé, ezzel nem is foglalkoznék. Viszont nagy újdonságként hatott, hogy a Lovely-nak neve is lett, igaz nem valami frappáns a Matt White elnevezés, de ez már haladás. A Manhattan a csodás 50M névre hallgat.
Az ecsetük egyforma, középvastag, enyhén szélesedő és egyenesre vágott. A Lovely állaga ugyanolyan, mint egy átlagos krém finishű lakké. A Manhattan ezzel szemben kicsit sűrűbb a megszokottnál. Mindkettő könnyen kezelhető. 



Mindkettőnél kell a két réteg, mert egy rétegben hajlamosak kicsit foltosan fedni. Gyorsan száradnak, de a Lovely látványosabb jobb. 
Ugyebár egy matt lakkot tartósabbnak gondolnánk, mint egy sima lakkot. Ez a Lovely-t figyelembe véve igaz is. Nekem az első használatkor, erős igénybevétel nélkül egy hétig volt a körmeimen. Volt egy kis körömvégi kopás, de nem volt vészes és csak a hatodik napon kezdett el kicsit lepattogni.
Most egyszerre kentem fel a Manhattannal együtt, bevetettem mindent ami árthat a körömlakknak(na nem szándékosan, de pont így jött ki), tortát sütöttem, mosogattam, kertészkedtem, hajat mostam, szóval mindenféle behatás érte őket.



fél nap után már fényesedik a Manhattan
A Manhattan sajnálatos módon elvérzett, ugyanis már fél nap után kifényesedett és elkezdett kopni a körömvégeknél. Reméltem, hogy lesz egy jól fedő, matt, pasztell barackszínű lakkom, de sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet. A Lovely a harmadik napon vesztette el a mattságát és kezdett el kopni.

A Lovely-ban most sem csalódtam, ár/érték arányban nagyon jó és az sem utolsó, hogy gyakran hoznak ki újabb limitált kollekciókat. 
A Manhattan most kicsit zuhanóágban van, mert eddig nem volt gondom a termékeikkel, de ez a lakk nem vált be. Nem hiszem, hogy a zöldet vagy a kéket ezek után meg szeretném venni. Valószínűleg kénytelen leszek matt fedőlakkal megerősíteni a finishét. 

Ti megvettétek valamelyiket? Mi a véleményetek róluk? 

U.i.: Sajnálatos módon egészen picire kellett vágnom a körmeimet, mert több is berepedt oldalt és egy fel is szakadt. gy, bár nagyon nem szívesen, de le kellett vágnom őket. 

puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!