TESZT° BPS aranyhalas és tollas nyomdalemezek

Helló mindenki!


A BPS tesztcsomagba két kis méretű lemezt is kértem. Néha úgy érzem, elég lemezem van és ezeket sem használom ki, máskor meg úgy érzem, hogy nincs elég, nincs olyan mintám, amit szeretnék. Remélem ezzel más is így van és nem vagyok nagyon hibbant.





A BP-151-es lemez közepén van egy hatalmas aranyhal, innen is szedtem a nevét. Többségében tengeri témájú mintákat tartalmaz, egyetlen kakukktojás az unikornisos, ami nem tudom hogy  jön a képbe, de biztos van rá valami magyarázat. A hal egyébként túl nagy ahhoz, hogy egy körmön szerepeljen, de részletekben sem rossz. 


Két manikűrt készítettem a lemezzel. 
Először a kívülállót próbáltam ki, az unikornist. Stampintg decalt készítettem holografikus lakkokat és fehéret használva. Cuki lett, bár be kell vallanom, nem az én világom. 


A második manikűrhöz az én kis tengeri kedvenceimet használtam, a medúzákat. Double stampng technikát alkalmaztam őszies színekkel párosítva, lemattítva.



A BP-152-es lemezen leginkább tollas motívumok találhatóak, de persze itt is akad kívülálló: kristály, virág és nap(talán). A középső minta itt is túl nagy egy körömre, de szerencsére részleteiben is jól mutat.

Három manikűrt készítettem a lemezzel.
Az első visszafogottabb, őszies jellegű, és a virágot használtam hozzá. Triple stamping-et készítettem(van ilyen egyáltalán??), mellé pedig márványos mint került és egy kis aranyos-fémes átmenet. 

A második egy teljes mértékben ősz ihlette manikűr lett. A két részletesebb mintát választottam, egészen jól illeszkednek egymáshoz. Kicsit indiános lett, de nekem tetszik.


Az utolsó inkább tavaszias jellegű, már ami a  színeit illeti. Szintén a csüngő tollas mintát használtam.


Mindkettő nagyon bejött és még sok-sok manikűrt fogtok látni velük, mert már most van néhány újabb ötletem. 
A kódot használva 10% kedvezményt kaphattok és ha szeretnétek esetleg megrendelni, akkor itt megtehetitek.

A halas: http://www.bornprettystore.com/born-pretty-round-stamping-plate-fish-horse-star-manicure-nail-image-plate-55cm-p-40199.html

A tollas: http://www.bornprettystore.com/born-pretty-round-stamping-plate-feather-arrow-manicure-nail-image-plate-p-40200.html








Mesy

Megosztás:

1 megjegyzés

  1. nekem is egyre több lemezem van, csak onnan tudom hogy már a harmadik tartó kellett hozzá :D én is úgy vagyok vele hogy úgy érzem ez most már elég lesz, és mindig jön egy újabb téma amikor meg nincs hozzá lemezem.. -.- :D hát valaki cipőt valaki táskát, én meg körmös cuccokat gyűjtök. kell valami amiben az ember kiélheti a gyűjtési szenvedélyét :D

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!