miniTESZT° Lookfantastic box - Augusztus

Helló mindenki!


Sok gondolkodás után beadtam a derekam és úgy döntöttem, megrendelem a Lookfantastic szépségdobozát. Jókat olvastam róla korábban és nagyon fűtött a kíváncsiság, gondoltam, mit veszíthetek?


Az augusztusi doboz a Global Glamour jegyében jött létre, a világ minden tájáról csempésztek bele egy-egy kozmetikumot. Néhány hete használom csaknem folyamatosan a termékeket, így már van róluk véleményem, bár ezek még mindig inkább első vagy második benyomásnak tekinthetők. A doboz kibontásáról készítettem egy mini videót a Facebook oldalra, ITT megnézhetitek, ha érdekel titeket és még nem láttátok.



Korres testápoló - Santorini Vine illatban | 40 ml

Már ismertem a márkát, de még soha nem próbáltam tőlük semmit, viszont nagyon szerettem volna, így örültem, amikor megtudtam, hogy egy testápolót rejt majd a doboz a márkától. Hidratáló testápoló mandula olajjal és aloe kivonattal. Mindenféle rossztól mentes: parabén, szilikon, ásványi olaj, propylene glycol és ethanolamine. 
Kellemes gyümölcsös-szőlős/boros illata van, ami sajnos nem érződik túl sokáig. Nem olyan sűrű, mint egy testvaj, de nem is olyan híg és lágy, mint egy lotion, valahol a kettő közt van. Gyorsan beszívódik, puhává és bársonyossá varázsolja  a bőrt. 
A kis kiszerelés ára 3 font, ami szerintem elég baráti.


Skin79 Super+ BB krém | mini kiszerelés

Koreai márka, már csak jó lehet. Világosító és ránctalanító BB krém SPF30 PA++ védelemmel. Nem vagyok nagy szakértő a BB krémek és alapozók tekintetében, mert csak ritkán használom őket, szinte laikus vagyok. 
A színe pont passzol a bőrömhöz, a fedése gyenge közepes, a bőrhibákat nem fedi el, de egységesíti a bőrképet és elfedi az esetleges pirosas foltokat. Tartós, nem kopik le a nap végére. Szerencsére nem váltott ki semmilyen negatív reakciót az arcbőrömön, nem keletkeztek pattanásaim, nem viszkettem, semmi ilyesmi nem történt. 


Gatineau Gentle Silk Toner | 50 ml 

Francia márka, amit eddig nem ismertem, de szeretném több termékét is kipróbálni. Alkohol-és szilikon mentes és érzékeny bőrre ajánlott. Felfrissíti a bőrt és összehúzza a pórusokat.
Kellemes púderes illata van, ami egy ideig még érződik a bőrön, de egyáltalán nem zavaró. Arctisztítás után szoktam átkenni vele a bőröm. Nem hagy maga után ragacsos érzetet, sőt, kellemesen hidratál és egyáltalán nem okoz irritációt.


Mane 'n Tail sampon és kondicionáló | 60 ml

Kultikus "originál" amerikai márka, Demi Moore és Jennifer Aniston is ezt használja, elvileg. Puha, könnyen fésülhető, dús, fényes és selymes hajat ígér, amit be is vált. 
Sajnálom, hogy csak az utazó méret van meg belőlük, mert egyszerűen szuper termékek! Már hajmosás közben is érezhetően puhább a hajam, de hajszárítás után látszik leginkább, hogy mennyire jó. Szeretném beszerezni majd a teljes kiszerelést is belőlük. 
A kis kiszerelés 3 fontba kerül, ami szuper.


Lottie London ajakbalzsam | teljes kiszerelésű

Balm Ball Lip Hydrator a becses neve, de ember legyen a talpán, aki ezt értelmesen lefordítja. 
A Lottie London egy cruelty free és vegán brit márka, sminktermékeket, ecseteket és kiegészítőket gyártanak egészen jó áron. 
Én a Caramel Apple illatot kaptam, ami édeskés-cukorkás illatú, emlékeztet is valamire, de nem a karamellás almára. Kiszerelése az EOS-re emlékeztető, bár az nem csúcsos, hanem lekerekített. A hidratáló hatása is egészen jó, bár a teljesen tönkrement ajkakkal azért nem tesz csodát.


Lord&Berry Magic Brow | kis kiszerelés

Milánói sminkmárka, amiről csak elvétve hallottam eddig, de felkeltette az érdeklődésemet a letisztultsága és a stílusa. 
A Brunette árnyalat lapult a dobozban. Érdekessége, hogy két árnyalat fonódik össze benne, egy sötétebb és egy világosabb barna. Féltem, hogy túl világos lesz a szín, de szerencsére jól illeszkedik a szemöldököm színéhez. Az állaga nem száraz, krétás, de nem is túl lágy. Szépen lehet építgetni a színt, könnyen lehet satírozni is. Befogja a bőrt és a szemöldök szálait is. Kellemes viselet, nem tűnik el a nap végére sem. 


Úgy gondolom, hogy egészen jó kis dobozt állítottak össze, minden terméket ki tudok használni és van pár márka, amit figyelemmel fogok kísérni és biztosan kipróbálom még néhány terméküket.
A kedvencem a Mane 'n Tail sampon és kondicionáló és a Lord&Berry szemöldökceruza. 
Nem bántam meg, hogy feliratkoztam rá és kíváncsian várom a szeptemberi dobozt. 

Kaptam egy kódot, amivel 5 font kedvezményt kaphattok, ha 25 font felett vásároltok.
Itt érhetitek el: https://www.lookfantastic.com/referrals.list?applyCode=EMESE-RQ&li
vagy pedig így: EMESE-RQ

Ismeritek a Lookfantastic boxot? Esetleg ti is megrendeltétek?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!