SZÉPSÉG° 5+1 szuper sminktermék 1000 Forint alatt

Helló mindenki!


Mostanában sok helyen futok bele ilyen vagy ehhez hasonló posztokba, videókba és bevallom, szeretem őket. Tudjátok miért? Mert tök jó ötleteket, s talán új kedvenceket is találok általuk. 
Én is összegyűjtöttem nektek 5+1 kedvencet, aminek 1000 Forint alatt van az ára, tehát igazán low budget kategória. 



S-he szemhéjalapozó
Néhány csalódás után(lehet írok róla majd) beadtam a derekam a jó véleményeknek és megvettem. És bevált! Kész felüdülés, hogy amikor munka után hazaérek, még egészen vállalhatóan fest a sminkem, még ha erősebb-színesebb árnyalatokat is viselek. 
Kereken 1000 Forint, vagy az alatt van egy kicsivel, így szerintem mindenképpen megér egy próbát, ha éppen szemhéjalap keresőben vagytok. 

Catrice mono szemhéjfesték 
Nincs a márkától palettám, csak mono szemfestékeim, de azokat egytől egyig ajánlom, leginkább a matt vonalból a Peachahontas árnyalatot. Nincs még egy ilyen csodás púderes árnyalatom a készletemben. Nem kemény, de nem is túl puha, könnyű felvinni és satírozni is és nem kell túlzottan építgetni a megfelelő színerősség eléréséhez. Ha jól emlékszem, 950 Forint körül van az ára, szerintem ezt teljes mértékben megéri.

Sleek ajakkontúrceruza 
Elég régóta megvan már nekem a Nude árnyalat és nagyon szeretem. Nem túl kemény, nem túl puha, könnyen siklik az ajkakon és ami a legfontosabb: tartós. Általában az optikai tuninghoz szoktam bevetni, mivel az ajkam színéhez közel álló, vagy annál is világosabb az árnyalat. Néha a teljes ajkamra felviszem, mintegy matt festékként, bár ez csak a nagyon erős szemfestéshez illeszkedik jól. 
Webshoptól függően van 1000 Forint alatt és felett egy kicsivel, így szerintem belefér. 

Essence Matt Matt Matt ajakkrémek
A nude színek mindenképp. Amikor kikerültek a polcokra, nem igazán érdekeltek, nem is nagyon néztem meg őket. Nemrég mégis megláttam a DM-ben a 02-es Beauty-Approved! árnyalatot és azonnal a kosaramba dobtam. Nem a legtartósabb és legeslegjobb mattra száradó folyékony rúzsom, inkább olyan, mint az előző szériás matt ajakkrém, de nagyon szeretem, mert nem szárítja az ajkakat, szépen fed és nude mivoltából kifolyólag nem kopik feltűnően. Így, relatív sokáig tusom viselni, olyan 3 óra után már kicsit igazítok rajta, de ez sem problémás.
850 Forintért szerintem ajándék.

Essence The Gel alaplakk és fedőlakk
A megjelenése óta imádom és legszívesebben csak ennyit írnék. Szuper mind az alap, mind a fedőlakk. Mindkettő gyorsan szárad, az alap barázdakitöltő vonásokkal is rendelkezik, a fedőlakk pedig hamar gyönyörű fényesre és koppanósra szárad. A lakk maga nem keni el a nyomdázást sem, csak abban az esetben, ha az ecset szálaival többször is átmegyek rajta. 
Darabja 950 Forint, s már legalább 5 alkalommal vettem újra.


Még tudtam volna sorolni, de pontosan emiatt szabtam meg a keretszámot. Van még néhány ötletem hasonló posztok készítésére, van még néhány szuper termék a tarsolyomban, vagyis a polcomon. 

Nektek van olyan kedvencetek, ami belefér az 1000 forintos keretbe?

Mesy

Megosztás:

3 megjegyzés

  1. A S-he szemhéjalap nekem is megvan, jobban szeretem, mint a RdeL Youngot. Sminkelés terén budget kedvencem még az Essence Mini Sheer lipbalm little miss rosie színben, illetve a Lovely Extra Lasting folyékony matt ajakrúzsával is ki vagyok békülve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk se a DM-ben, se a Rossmann-ban nincs a Mini Sheer ajakbalzsam, ha jól rémlik, így ez kimaradt nekem. Ha hiszed, ha nem, mindig nézegetem a Lovely folyékony rúzsokat, de még egyet sem vettem eddig, bár az okát nem tudom megmondani. :)

      Törlés
    2. Az az igazság, hogy az én mini sheerem is elég régi darab, szóval lehet, hogy már kivonták, nem emlékszem rá én sem, hogy láttam volna mostanában a polcokon. A Lovely engem azért vonzott be, mert korábban sosem próbáltam folyékony matt rúzst, és ennek nagyon kedvező volt az ára a kipróbáláshoz, de azt hiszem, aki tapasztaltabb ezen a téren, azt nem fogja feltétlenül lenyűgözni. :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!