TESZT° Urban Decay elsők

Helló mindenki!


Az Urban Decay az a márka, amiről olyan sokat hall és olvas, főleg éterien jókat, az ember lánya, hogy egy idő után már akarva-akaratlanul is szeretne megszerezni egy-két darabot tőle. Őszintén szólva engem úgy-ahogy hidegen hagyott a márka, sokkal jobban vonzottak és vonzanak a Cargo, a Zoeva, a The Balm, a Neve Cosmetics vagy akár a Nabla és Makeup Geek termékeik, ha már a drágább márkákról van szó. Viszont nem is olyan régen a Notino-n belefutottam egy egész jó árú Urban Decay travel bag-be, aminek láttán úgy döntöttem, megéri kipróbálni mit is tud ez a márka. Hogy megérte e? Olvassatok tovább!


Az áttetsző műanyag cipzáros tasakban négy termék lapult, két szemre való, egy szájra való illetve egy kétvégű ecset. A tasakot eltettem, utazáshoz tökéletes lesz, hisz erre találták ki. Az ecsetet nem fotóztam le külön, eddig nem is nagyon használtam, azt hiszem pár napja avattam fel. Ferdére vágott az egyik vége, amit alapjáraton ugyebár szemre-szemöldökre használnék, de kipróbáltam rúzsecsetként és nagyon jól bevált. Sokkal precízebben tudom felvinni a rúzst, mint egy sima rúzsecsettel. A másik vége szivacsos, azt még nem próbáltam ki. 


Az egyik szemre való termék a 24/7 Glide On Shadow Pencil Mushroom árnyalata. Ha jól tudom(de cáfoljatok meg), teljes méretű, 2,8g-os darab. 
Hideg árnyalatú tóp szín ezüstös shimerrel megbolondítva, nagyon szép. Puha, jól siklik a szemhéjon, bár ha nagyon sokat viszünk fel egy helyre, akkor hajlamos foltosodni. Könnyű elsatírozni, de száradás után már stabilan marad a helyén. Vékonyan felvíve kellemes barnás-tópos árnyékot ad, vastagabban használva jobban előjön a szürkés oldala. 
Rajtam olyan 6 órát bír ki, utána már beül a ráncokba, így amikor 4 után hazaérek, a mélyítőben már eléggé össze van gyűlve a festék. Szóval a beígért 24 órás tartósságot egyáltalán nem hozza. Egyébként simán önmagában és szemhéjpúderrel együtt, alapként is használtam már. 


A csomag második terméke egy szemhéjpúder, szintén Mushroom árnyalatban. A színe tökéletesen megegyezik a ceruzáéval, gyönyörű, majdnem metálos finissel rendelkezik. A pigmentáltsága szuper, erőteljes még alap nélkül is, felvitelkor porolást és potyogást nem vettem észre.


A csomagolása nagyon érdekes, nekem tetszik, de kissé furcsa, hogy egy mágneses papírtokot készítettek, nem vártam volna. Egyébként 0,85g terméket tartalmaz, ami nagyon kicsikének és kevésnek tűnhet, de a Makeup Revolution BBB palettájában is kb. ekkorák a pan-ek.
A tartóssága nagyjából mint a ceruzáé, talán gyengébb is, maximum 4-6 órát bír, aztán elkezd összegyűlni a ráncokban. mindegy mi van alatta.


A szájra való termék egy szájfény, név szerint a Lip Junkie az Obsessed árnyalatban. A csomagolása valami gyönyörűség, mesés a kupak cirádázás mintája. Műanyag, bár ez egyáltalán nem zavar és 10ml terméket rejt. Azt hittem, hogy applikátoros, meglepetés volt a csőrös-kinyomós megoldás, bár bajom igazából nincsen vele. 
A szín nagyon élénknek, s közben nagyon világosnak tűnik, és ha teljes tömény fedése lenne, akkor nagyon bajban lennék vele. Tipikus Barbie rózsaszín árnyalat, ami aranyos csillámokat is tartalmaz, bár azok nem látszanak felkenve. Az illata olyan fogkrémes(?), kissé édeskés és mentolos egyszerre, furcsán jó. 
Bevallom, régen sem voltam szájfényes típus, mert utáltam, hogy összeragasztja a számat, ha fúj a szél, akkor beleragad a hajam stb. Meglepően sokat használtam mostanában ezt is és a Victoria's Secret darabot is. Csak kissé színezi meg a számat, szép fénye lesz tőle az ajkaimnak és nem ragad, ha megfelelő mennyiséget viszünk fel belőle. Kicsit bizsergeti az ajkakat, ami elvileg "plumping" hatással bír, bár én nem látok változást, viszont érzésnek jó.
Akkor szeretem magamon leginkább, amikor már úgy egy órája rajtam van és a felső nagyon fényes réteg lekopott, olyan szép egészséges, egységes, puhának tűnő ajkaim vannak.  Egyébként nem csak puhának tűnnek, hanem valójában azok is, a szárazságnak nyoma sincs. 

szájfény / ceruza / szemhéjfesték
Nem is tudom, hogy mit írjak összegzésként. A szájfényt szeretem használni, de biztosan nem venném meg teljes áron, sőt, mivel nem találtam meg az UD oldalán, valószínűleg már nem is lehet kapni önállóan. 
A szemre való dolgok csodásak, szuperül pigmentáltak, de nem tartósabbak rajtam, mint mondjuk egy Sleek vagy egy Makeup Revolution szemhéjfesték, bár ez nem feltétlenül a termék hibája, sőt. Így nem tudom azt mondani, hogy most már csak Urban Decay palettára vágyom. Bár, igaz ami igaz, most van egy limitált UD paletta, ami elrabolt a szívemet és nagyon-nagyon gondolkodom rajta, hogy igen, kiadom rá azt a pénzt. De ez még a jövő zenéje. 

Örülök, hogy megtaláltam ezt a travel bag-et, hisz baráti áron próbálhattam ki egy high end márka több termékét és ez jó dolog. 

Ti próbáltatok már valamit az Urban Decay-től? Esetleg van olyan termékük, amit ajánlanátok, mint kötelezően kipróbálandó darab?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!