TESZT° BPS körömlakkok - Dragon Knight és Taj Mahal

Helló mindenki!


Régóta szerettem volna már kipróbálni a BornPrettyStore lakkjait, rengeteg szépséges darabot árulnak, de mindig sokalltam az árukat. Nemrég kijött néhány új kollekció, a Metal Series és a Magical Series, melyek azonnal magukkal ragadtak. Ezen felbuzdulva a legutóbbi tesztcsomagomba kértem egy-egy darabot a két kollekcióból. 




A lakkok egyen-papírtokban érkeztek, bár az egyiken szerepelt a benne található lakk neve is egy kis matricán. Szerintem jól néznek ki ezek a tokok, letisztultak, egyszerűek, így jobban érvényesülnek a benne lévő csodás színek.


A Metal Series kollekcióból a Dragon Knight árnyalatot választottam. Nem éppen ilyen színre számítottam, a promó képek alapján egy hidegebb, lágyabb világos arany színt képzeltem el, de ez erős sárga arany. Szó se róla, nagyon szép, de nem erre számítottam. Nagyon érdekes maga a körömlakk, ugyanis képtelenség vele nyomdázni. Próbáltam, de alig veszi fel a lakkot és még az a kevés sem látszik a körmökön. 


A körmeimen két rétegben szerepel. Könnyű felvinni, kissé csíkozódik, ami viszont eltűnik, amint megszárad. Száradás után olyan, mintha fémfestékkel kentem volna be a körmeimet vagy aranyfóliát fektettem volna rá. Remélem értitek, hogy hogy értem. Hátránya viszont, hogy minden egyenetlenséget mutat, ami a körmökön található. Fedőlakkal is ugyanilyen a finise, semmivel sem lesz fényesebb vagy akár géles hatású, ugyanilyen fémbevonat-szerű. 



A Magical Series kollekcióból az egyik pelyhes lakkot választottam, a Taj Mahalt. Az átlátszó alap multikróm pelyhekkel van tele, amik aranyból zöldbe, türkizbe, majd kékbe váltanak. Gyönyörű volt a képeken, reménykedtem benne, hogy a valóságban is ilyen lesz.


Fekete és fehér alapra kentem fel egy-egy rétegben, de így is megfelelő mennyiségű pehely jutott mindenhová. Száradás után a pelyhek nem állnak ki a köröm felszínéből, szinte nem is lehet érezni őket. 
Hordtam őt néhány napig, sötétkék alapra (Zoya-Sailor) kentem fel és imádtam. Folyamatosan forgattam a kezem, hogy a shiftet bámuljam. Imádom az ilyen pelyhes lakkokat, de furcsamód csak kettő van. Ideje még néhányat beszerezni. 





Mindkét lakk nagyon szuper, előszeretettel fogom használni őket. Nagyon jó a minőségük és nagyon tudom ajánlani őket, főleg, ha épp akció van rájuk.


Ha megtetszettek a lakkok, itt tudjátok megrendelni őket. A kóddal pedig 10% kedvezményt kaphattok.
Metal Series : http://www.bornprettystore.com/born-pretty-metallic-nail-lacquer-mirror-effect-metal-rose-gold-silver-nail-polish-varnish-p-39763.html
Magical Series Taj Mahal: http://www.bornprettystore.com/born-pretty-chameleon-nail-polish-pandoras-mahal-sequins-nail-lacquer-varnish-p-39969.html









Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!