TESZT° Maszkoló I.

Helló mindenki!


Imádom a maszkokat! Komolyan, az utóbbi időben megszállottja lettem az arcmaszkoknak, legyen az szövet, lehúzható vagy felszívódó. Mindig újabb és újabb példányokra vadászom, nem állok meg kedvenceket választani. Ez lehet, hogy rossz dolog, de eddig szerencsére nem futottam bele rossz példányokba. Na jó, a Balea legelső Aqua fátyolmaszkja nagy mellélövés volt, mert irritálta a bőröm, de azóta nem találkoztam rossz termékkel.



Ha már a Balea termékeket emlegettem, maradok is ennél a márkánál. Egyre több fátyolmaszkot lehet náluk kapni, különböző összetevőkkel és hatóanyagokkal. A legutóbbi újdonságokból vettem kettőt, egy gránátalmásat és egy mangósat. 
Nem rosszak, hidratálnak, tökéletesek egy negyedórás kikapcsoláshoz, de azért nem kihagyhatatlanok és pótolhatatlanok. Használat után feltölti a bőrt, de ez másnap már nem érződik. Az árát viszont megéri.


Hatalmas újdonságként bukkantak fel a DM polcain a Balea mini kiszerelésű éjszakai maszkjai. Természetesen limitált, így már csak nehezen lehet beszerezni, de azért én még láttam a polcokon. Négy verzióban kapható, ebből én kettőt vettem meg, a vadrózsásat, ami Anti-Aging hatású és az algásat, ami tisztító hatású. Mindkettőben van hyaluronsav is, így a hatása garantált. Éjszakai maszkként használtam mindkettőt, és azt kell, hogy mondjam, meglepően jók. Az arcom puha, hidratált és üde volt reggelente,pontosan olyan, mint amikor a megszokott szérumomat használtam. Pluszt nem adott egyik verzió sem, de nem is vártam csodát. 
Elvileg egyszer lehetne használni őket, de olyan nagy a mennyiség, a 8ml ellenére, hogy három alkalomra volt elegendő. 

A kakukktojás a Douglas Perfect Complexion Radiance maszkja,ugyanis külön képnem készült róla, nem is tudom, miért. Elvileg ragyogóvá varázsolja a bőrt, feszessé és hidratálttá teszi azt. Igaz ami igaz, jól teszi a dolgát, mert nagyon puha,üde és feszes volt utána a bőröm. Érezhető volt a különbség, még ha nem is hosszan tartó a hatása, de egy-egy alkalom előtt nagyon jó szolgálatot tud tenni. 25ml-es, ami kimondva kevésnek tűnik, mégis sok, így több alkalomra elegendő egy ilyen kis tálka. Több változata is van, azokat is tervezem kipróbálni a jövőben. 

Ti is maszk-függők vagytok? Esetleg tudtok nekem ajánlani valami nagyon szuper darabot? 

Mesy

Megosztás:

1 megjegyzés

  1. Itthon My Hsin Ni néven kapható maszkokat tudom ajánlani. A márkától többet is próbáltam, nem olcsó, de minden típus jó. Felfedeztem eBayen My Scheming néven, azóta onnan rendelek. (-:

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!