KÖRÖM° Mani-acs - Nyuszik

Helló mindenki!


Tökéletes az időzítése a Mani-acs csapatnak, hisz húsvét vasárnap van és ugyan mi lehetne alkalomhoz illőbb, mint a nyuszi? Ugye, hogy semmi!? Na jó, sonkát nem festhettünk a körmünkre, nemde?

Nem sokat gondolkodtam a koncepción, tuti biztos volt, hogy a Harunouta lemezen lévő nyuszit fogom használni. Olyan jól illik a tetoválásomhoz, olyan kis édes.
Az alap egy tökéletesen tavaszi menta lakk lett. Két körmömre neon rózsaszínnel nyomdáztam virágos motívumot, ezzel is erősítve a tavaszias jelleget. A nyuszikák stamping decallal készültek, sötétbarna a körvonal, ezt töltöttem ki fehérrel és egy kis halovány rózsaszínnel. 



Szerintem szuper cukiságos lett és egyébként a lehető legegyszerűbb manikűr, amit elképzelni és elkészíteni tudtam. 


Ezúton szeretnék kellemes, sonkával és sárga túróval teli  húsvétot kívánni mindenkinek!

Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!