SZÉPSÉG° Aktuális arcápolási rutinom

Helló mindenki!


Nem volt még ilyen poszt a blogon, köszönhető ez annak, hogy eddig csapongtam a termékek között, mindig újabbakat próbáltam ki, nem találtam meg azt, amire azt mondtam volna, hogy imádom, velem marad örökre. Most viszont rátaláltam néhány olyan dologra, ami biztos velem marad egy darabig és persze állandóan változó, mégis mindig jelenlévő termékek is. 

Nincsen túl problémás bőröm, de azért vannak gondjaim vele. A T-zónám zsírosodik, ugyanakkor hámlásra hajlamos. A homlokom hajlamos a kipattogzásra és kissé tágak a pórusaim is. 


Ne haragudjatok, de kicsit ugrálni fogok, nem az arctisztítás és ápolás sorrendjében mutatom be a termékeket, hanem kicsit összevissza. Remélem azért így is érthető és érdekes lesz, illetve talán tudok adni néhány tippet. 


Kezdjük talán azokkal a termékekkel, amik nem állandóak, csak időszakosan használom őket. Jelenleg két típusú arcmaszkom van itthon, Balea fátyolmaszk és lemosást igénylő Skinfood maszk. A fátyolmaszkokról hamarosan írok egy önálló posztot, így arról nem mondanék semmit. 
A Skinfood Freshmade almás maszk hatalmas piros pontot kap az illatára. Mintha valóban friss almazselét vagy almalekvárt kennék az arcomra. Kellemes érzés az arcon, egész jó a hidratáló hatása is, de nem nyújt semmi extrát. Szeretnék kipróbálni egy másik verziót is belőle, ha ez elfogyott. 
Hetente egyszer, általában vasárnap használok valamilyen maszkot, azt, hogy milyet, a kedvemtől függ és persze attól, hogy éppen mi található a kis kosaramban. Szuperül felfrissíti a bőrömet az a néhány perc hetente és előkészíti az elkövetkező hétre.
Az Avon Planet Spa radírozós arctisztítói(Oriental Radiance fehér teás és a Caribbean Escape gyöngy és tengeri alga kivonattal) a fürdőszobám lakói és nagyjából heti egyszer használom őket, mikor melyikhez van kedvem. Lényegében nem lenne rájuk szükségem, de egyrészt szeretném elhasználni őket, másrészt pedig igénylem a fizikai hámlasztási folyamatot is időnként. Annyira nem durva a radírozó hatásuk, hogy ez problémát jelentsen a használatukkor. Kicsit szárítanak, de jól végzik a dolgukat. 


Az arctisztítást és sminklemosást is a Mixa érzékeny bőrre való micellás vizével kezdődik. Meg kell, hogy mondjam, üti az összes eddig próbált micellás vizet, amit használtam. Leszedi a sminket és a szennyeződéseket az arcomról, nem kell túl sokat dörzsölnöm a szemem sem, hogy lejöjjön az összes szempillaspirál. Nem csípi a szememet és nem ragad utána  bőröm. Nekem hatalmas kedvenc lett!
Este szappannal mosom le az arcomról a szennyeződéseket(Pom-Pom shea vajas szappan, de elfelejtettem lefotózni) a sminkeltávolítás után. Biztos akarok lenni abba, hogy mindent leszedek. 
Arckrémezés előtt használom (használtam, mert már elfogyott) a Kallos Sense tonikját. Szuperjó összetevői vannak, nem bántja a bőrömet, nem ragadok tőle és mindössze pár száz forintba kerül.
Az Avon Aloe és gyapot tartalmú hidratáló arcpermetét napközbeni arcfrissítésre vettem, de mint kiderült, AHA savat tartalmaz, így érzékennyé teheti a bőrt a napfényre. Éppen ezért néha estére használom, vagy hétvégén, amikor nem megyek sehová. De egyébként is szoktam fényvédőt használni(Sundance), a sminkelés előtti utolsó lépésként, de az arcpermet után nem kenném be még egyszer magamat. 


Az esti rutin utolsó lépése az arcszérum. A Balea Beauty Effect éjszakai szérumát használom az utóbbi időben és teljesen meg vagyok vele elégedve. Hialuronsavat és glikolsavat tartalmaz, így hámlasztó hatással bír. Nagyon szereti a bőröm, sokkal puhább és szebb az arcom, mióta használom. Amikor nagyon meleg van, kétnaponta használom, de egyébként minden este. Biztosan újraveszem és amíg a bőröm szereti, nem próbálok ki mást. 
Amikor nem a szérumot használom, akkor a Skinfood Watery Berry emulzióját. Könnyű hidratáló géles krém, amiből még két kicsi mintám van, és ha elfogynak, akkor meg leszek lőve, mert vagy nem lehet kapni a nagy kiszerelést, vagy ha igen, akkor iszonyúan drága. 
Ha nagyon száraznak érzem az arcom, akkor a Ziaja körömvirágos arckrémét használom, illetve tavasszal ezt használtam nappali krémként. Kicsit tömörebb, tápláló arckrém mennyei illattal. Kicsit fénylik tőle a bőröm, de ez reggelre általában eltűnik. 
A reggeli rutinom legfontosabb résztvevője a Kallos Sense Radiance Lifting Serum. Csodás összetevői és hatóanyagi vannak, mint például: hialuronsav, kollagén komplex, elasztin, alga kivonat, bambusz kivonat, C-, B3-, B5, B6-, E- vitamin komplex. Kicsit zselés-vizes állagú szérum, minimálisan ragad csak felvitel után. Puha és csodás a bőröm a használata után. Állandó szereplő marad. Mióta a két szérumot együtt használom, nem volt pattanásom, ha fel is tűnt egy-egy kis pirosság, az másnapra eltűnt, az arcom egységes, tiszta és szép. 

Nem hiszem, hogy túl sok terméket használnék, szerintem ennyi az, amire a bőrömnek valóban szüksége van. Véletlenül sem szeretnék beleesni abba a hibába, hogy túl sok féle dolgok kenek magamra, amit mondjuk már nem tolerálna a bőröm. Vagy esetleg annyira szeretnék tökéletesen hibátlan és tiszta bőrt, hogy túlzásba viszem a hámlasztást, a fizikai radírozást, vagy a hatóanyagbevitelt. 
Csak azt tudom nektek tanácsolni, hogy kísérletezzétek ki, hogy mi a legjobb nektek és ha megtaláltátok azt az állapotot, ami megfelel nektek, akkor igyekezzetek megtartani azt. Nem muszáj mindig a trendek után menni, mert lehet, hogy csak ártotok magatoknak és a bőrötöknek.

Nektek bevált rutinotok van, vagy mindig újítotok valamit?

Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. Ameddig valami jól működik nem szívesen cserélem le. Furcsa, mert váltzik a bőröm is, volt olyan, amit nagyon szerettem aztán egyszercsak már nem volt olyan jó, és ilyenkor próbálok váltani. Túlságosan sok mindent én sem kenek magamra, szerintem sem kell.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én bőröm is változott az utóbbi 1-1,5 évben, ezért kellett új dolgokat próbálgatnom, keresni a megfelelőt. Nekem is van, amit régen imádtam, a bőröm is imádta, most viszont sehogy sem tud kibékülni vele.

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!