L.A. Spalsh - Milagros

Helló mindenki!


Valami olyasmit kellene írnom, hogy ennek a rúzsnak története van, meg szerelem volt első látásra, a kívánságlistámon volt évek óta és hasonlók. Sajnos semmi ilyen prózai indokom nem volt a kiválasztásánál, nézelődtem, megtetszett a csomagolása, nem olt hasonló színem, relatíve jó áron volt, így hát bedobtam a Zoeva paletta mellé a virtuális kosaramba. 
Igen, szuper király a csomagolása, a Dia De Los Muertos kollekció tagja, amiben mindegyik szín és csomagolás egyedi. Kinéztem egyet a kollekcióból, de az éppen nem volt raktáron, ezért másra csaptam le, a második legtetszetősebbre. Én a Milagros nevezetű aranycsillámokkal dúsított karamellás-tópos-bézses színt választottam. Nagyon szép árnyalat, sok arca van és minden bőrtípuson másképp mutat.


Érdekes az applikátora, nyelv alakú, középen kis hasadékkal. Nem találtam  meg a fotót róla, de egészen jó vele dolgozni, a csúcsos vége miatt elég precíz és elegendő festéket vesz fel. 


Ahogy a dobozon is szerepel, felvitel után meg kell várni, amíg tejesen megszárad, ami pár percet igénybe vehet a felvitt réteg vastagságától függően. Az arany csillámoktól kissé metálos hatású a finishe, de egyébként mattra szárad és meg sem mozdul. Kényelmes viselet, ha egy közepes réteget viszünk fel belőle, ha többet vagy vastagabban, akkor azért már érezhető, hogy van ott valami.

Többször viseltem már munkába, így már sikeresen kitapasztaltam, hogy meddig bírja a strapát. 5-6 órát kibír kopás nélkül ivás és minimális evés mellett, de egy kétfogásos ebéd, amiben zsírosabb étel is szerepel már azért megkínozza egy kicsit. Ha odafigyelek arra, hogy mit eszek,azért bírja a munkaidő végéig. Belül kezd el csomósodni, ami egy ideig még elfogadható, de ha nagyon vészes a helyzet, akkor inkább leszedem.


Nagyon ragaszkodó, sima micellás vízzel ugyancsak kapargatni kell, hogy lejöjjön minden, az olajos vagy kétfázisú lemosó hasznosabb. Ha munka közben szedem le, akkor kézkrémmel szoktam, kicsit több időbe telik, de inkább legyek rúzs nélkül, mint félig lekopott rúzzsal. 

Detti és Mesy (@testverkodex__blog) által megosztott bejegyzés,

Én BeautyBay-en vettem, de ha jól tudom, a PinkPanda is árul L.A.Splash termékeket, érdemes nálunk is szétnézni. Nem emlékszem, hogy mennyi volt az ára, de most 9,5 font, ami a jelenlegi árfolyam szerint olyan 3400 Ft körül van. Nekem teljesen megérte, imádom, sokat használom, mert ugyan különleges darab, de mégis tökéletes a hétköznapokra is.
Egyébként van több kollekciójuk, amik érdekes darabokat tartalmaznak, mindenképp fogok még rendelni tőlük, nagyon szimpatikus nekem ez a márka.

Ismeritek az L.A.Spalsh márkát? Mi a véleményetek róla? 

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!