Mit kaptam karácsonyra?

Helló mindenki!


Kicsit megkéstem ezzel a bejegyzéssel, de kellett egy kis kihagyás és hogy őszinte legyek, nagyon jól esett. Vannak terveim az idei évre, amiket reményeim szerint meg is fogok valósítani.
Nem voltak nagy kívánságaim, olyan dolgok, amiket nagyon meg akartam kapni, csak apróságok. 



Az egyik apróság, amit szerettem volna, az egy piha-puha pizsama gatyó, amit meg is kaptam az öcsémtől. Fekete, karácsonyi mintás, és mint említettem, nagyon puha. Legszívesebben állandóan ebben lennék, hétvégente mindig pizsiben töltöm az egész napot és imádom ezt.


Néhány hete megjelent a Six a Tescoban és ki is néztem magamnak egy csomó dolgot, viszont nem vettem semmit. Az egyik ez a hosszú fülbevaló volt, amit anyától kaptam. Szuperjó és a kedvencem mostanában, rengeteget hordom, de leginkább csak az egyik felét, azt párosítom egy pici bedugóssal, főleg ha féloldalas frizurát készítek.
Dettitől kaptam a Ziaja Cashmere szettet, egy tusfürdő és egy testápoló hatalmas kiszerelésben. Nagyon jó az illata, finom és mély. Még nem próbáltam, mert már millió és egy testápoló és tusfürdő van felbontva, de ami késik, nem múlik. 
Kaptam DM-es ajándékkártyát is, ezzel, plusz egy kis ráfizetéssel vettem meg a Physician Formula bronzosítóját. Ajándék magamnak, ami tuti olyasmi, amit senki nem venne meg nekem. 


Jó ideje szeretnék már hátizsákot és láttam is néhányat, ami tetszett, de végül nem vettem meg egyiket sem. Viszont az  egyik kiszemeltet megkaptam ajándékba. Sötétkék műbőr, közepes méretű, nem túl iskolás kinézetű, nekem tökéletesen megfelel és bőven tudok pakolni bele. Szerelem, ennyi.


Természetesen könyveket is kaptam, sőt, kértem is. A Harry Potter széria második kötetét öcsémtől kaptam, amit még karácsonykor elolvastam, látszik a  rajongás. Viszont úgy döntöttem, hogy magamnak veszem meg a többit, mert ha évente csak egyet kapok, akkor soha nem fogom befejezni a sorozatot. 
Szintén a Harry Potterhez köthető példány, a Legendás állatok és megfigyelésük forgatókönyve. Ez Dettitől van, és nagyon-nagyon örültem neki. Egyébként fura, de ezt akartam neki megvenni, de úgy rémlett, már megvette magának. Kiderült, hogy mégsem. 
Norbival egymásnak csak apróságot vettünk, mert a nagy ajándék, a közös, az a számítógép fejlesztése volt. Rég készültünk már erre, most megléptük, így nem akartunk drága ajándékot venni egymásnak. Tőle kaptam a Tolkien könyvet. Nem hallottam róla korábban, de nagyon örülök neki és nagyon kíváncsi is vagyok rá. 
Apa ajándéka egy Stephen King kötet volt, újabb darabja a kezdődő gyűjteményemnek. Még a tavaly kapott kötetet sem olvastam el, de lassan sorra kerül minden. 


Ezen kívül kaptam még pénzt is, de a legjobb mégis az volt, hogy kicsit pihenhettem és a családommal lehettem. Igaz, Dettiék csak keveset voltak itthon, de annál jobb volt, mert sokat nevettünk, hülyéskedtünk és beszélgettünk. Karácsony óta viszont meg sem állok, rengeteg a munkám és kezdem felélni a tartalékaimat, de nem állok meg. 

Meséljetek, ti mit kaptatok karácsonyra? Sikerült pihennetek az ünnepek alatt?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!