SMINK° 3 kedvenc őszi sminkem

Helló mindenki!


Talán a cím lehetne az is, hogy a tusvonalon túl, mert vannak napok, amikor csak húzok egy gyors vonalat ceruzával vagy éppen tussal(ez a ritkább btw), passzintok hozzá egy kis ajakápolót és irány a munka. De ez nem lenne olyan érdekes, így ezzel nem is foglalkozom most. Mindhárom alább bemutatott smink gyorsnak tekinthető, hisz ha megvan a begyakorolt rutin, akkor hamar mennek a mozdulatok. Átlagban 5-20 perc alatt elkészülök reggel a sminkemmel, attól függ, hogy milyen típusút kívánok éppen.


Az alap nagyjából mindig ugyanaz: korrektor a szemem alá és az orrom köré, változók hogy mikor milyet használok, mert most éppen több is fel van bontva, igyekszem egy tesztfélét írni róluk a közeljövőben. Ezt fixálom a NYC Smooth Skin Translucent púderével, az arcom többi részére pedig általban a Catrice limitált kiadású Bold Softness Colour Correcting púdere kerül. A szemöldökömet leggyakrabban a She szemöldökceruzájával töltöm ki, nem sokáig szoktam vele szórakozni, egészen elégedett vagyok a szemöldökömmel úgy ahogy van. 
Alapozót nem szoktam használni és nem azért, mert felvágok, hogy hah, nekem olyan tökéletes a bőröm, hogy nincsen rá szükségem, dehogy. Nincsenek komoly problémák a bőrömmel, ez tény. Mostanában olyan arcápoló termékeket használok, amikkel kompatibilis a bőröm, jól működnek együtt, így nem kell az extra odafigyelés. Szóval nem érzem szükségességét az alapozónak a hétköznapjaimon, munkában, bevásárláshoz, de persze alkalmakkor, vagy amikor olyan kedvem van, akkor használok, de ezeket a soklépéses "arcfelépítő" folyamatokat nem kedvelem. Ez az én rutinom, az én preferenciám, mindenkinek megvannak a saját igényei.


Ha nevet kellene adnom neki, akkor ez lenne a Dewy-Glowing smink. Szerintem attól, hogy vége a nyárnak, még nem kell lemondani a fénylő arccsontról és szemekről, persze egy kicsit visszafogottabb, nem bronzos formában. A szememre mindössze három színt használtam, a külső harmadba és a mélyítő vonalba satíroztam el egy hidegebb-szürkésebb-rózsásabb tónusú világosbarnát(Joy in the box), majd ennek mélyítésére a külső V-be, a szempillatőbe és az alsó pillasor küső harmadába egy kevéske sötétbarnát(Last bite) satíroztam el. A mozgó szemhéjra és a belső szemzugba szaténfényű pezsgőszínt(Misslyn) vittem fel. Spiráloztam, és a szemmel el is készültem. 
Enyhén kontúroztam az arccsontomat egy matt barnával, majd ugyanazt a pezsgőszínt vittem fel az arccsontomra, az orrom hegyére és a szám fölé, amit a szememre is használtam. 
Sötétebb, matt rúzst kentem fel az ajkaimra, a kontraszt miatt.

Amit használtam:
S-he szemhéjalapozó - ITT írtam róla
Zoeva Blanc Fusion paletta - Joy in the box, Last bite - teszt hamarosan 
Misslyn Perfect Match Eyeshadow Cozy Night - pezsgőszín - teszt ITT
Miss Sporty Pump Up Booster Curve It! szempillaspirál - teszt hamarosan
Alverde 12 hours Long Stay szempillaspirál - teszt hamarosan
MUA Luxe Bronze&Sculpt Contour Kit - light/medium - teszt ITT
Avon matt rúzs - Berry Blast - teszt ITT



Ő itt a Little Smokey, ami szerintem tökéletesen illik is rá. Az a "különlegessége", hogy nem bentről kifelé füstösödik, hanem lentről felfelé világosodik. Lehet furán hangzik, de működőképes. 
Fekete szemceruzával húztam egy vonalat a szempillatőbe. Nem kell szabályosnak és tökéletesnek lennie, mert mielőtt még megszáradt volna, elsatíroztam egy ecsettel. Ezután matt szürke(Misslyn) és matt sötétbarna(Last Bite) keverékével füstösítettem tovább felfelé, a mélyítővonal irányába. A mélyítőbe viszont már egy világosabb barna színt(Joy in the box) satíroztam, majd az egészet kicsit összemostam egy nagyobb satírozóecsettel. Az alsó pillatőbe a szürke-barna keverék került, a belső szemzugba pedig egy világos matt árnyalat(Quiet Rise). Spiráloztam, majd áttértem az arcra.  
Kontúroztam az arcom, felütögettem egy kevés pirosítót és egy kevés highlighter is került az arccsontomra. A számra matt nude-mályvás árnyalat került. 

Amit használtam:
S-he szemhéjalapozó - ITT írtam róla
Avon True Glimmerstick Eyeliner - Balckest black
Zoeva Blanc Fusion paletta - Joy in the box, Last bite - teszt hamarosan 
Misslyn Perfect Match Eyeshadow Cozy Night - matt szürke - teszt ITT
Lovely Fabulous Kit - Quiet Rise - ITT írtam róla
Miss Sporty Pump Up Booster Curve It! szempillaspirál - teszt hamarosan
Alverde 12 hours Long Stay szempillaspirál - teszt hamarosan
MUA Luxe Bronze&Sculpt Contour Kit - light/medium - teszt ITT
Essence Mosaic Blush - all you need is pink
Lovely Color Wear rúzsceruza - 4 



Az utolsó smink a Cozy Warm nevet kapta, ár csak a színei miatt is. Tipikus, egyszerű, kissé füstös szemsmink. 
A púderrel fixáltam a szemhéjalapot, majd a mélyítővonalba egy rózsás középbarnát(Buffer) satíroztam el. Ezután matt sötétbarna(Caffeine Fix) és matt padlizsános barna(Drama Queen) színt vittem fel a külső harmadba és jól elsatíroztam. Ugyanez került az alsó pillasor tövébe is. A mozgó szemhéjra előbb egy szaténfényű barack árnyalatot vittem fel(Peachy), de ezzel nem voltam elégedett, így felvittem rá egy szaténfényű rezes-rozsdás árnyalatot(Hikari). A belső szemzugba matt bőrszín(Soft) került. Spiráloztam és a szemmel el is készültem.
Gyenge kontúrozás és highlight után egy nude szín került az ajkaimra.

Amit használtam:
S-he szemhéjalapozó - ITT írtam róla
Makeup Revolution BBB paletta - Buffer, Caffeine Fiy, Drama Queen, Peachy, Soft - teszt ITT
Hikari Eye Shadow Quad - Tonya - részletesebb teszt hamarosan
Miss Sporty Pump Up Booster Curve It! szempillaspirál - teszt hamarosan
Alverde 12 hours Long Stay szempillaspirál - teszt hamarosan
MUA Luxe Bronze&Sculpt Contour Kit - light/medium - teszt ITT
Essence Matt Matt Matt ajakkrém - Beauty-Approved! - ITT írtam róla



Minden kép természetes fényben készült, csak nem egyszerre, így lehetnek színbeli eltérések, de igyekeztem a sminkek valódi színét megmutatni és ezzel együtt nem módosítottam rajtuk szinte semmit, maximum egy kicsit mélyítettem. Nem hiszem, hogy ez szentségtörés vagy a valóság megmásítása lenne, de azért megemlítettem. Egyébként a színek, főleg a rúzsoknál és az utolsó sminknél azért gyakran váltakoznak a manikűröm, a ruhám, illetve a hangulatom függvényében. 
Nem fotóztam le, de azért megemlítem(s ha szeretnétek külön posztban akár meg is nézhetitek), hogy az utóbbi időben van rózsás árnyalatú smink, amit egyre gyakrabban viselek. Ez csak azért érdekes, mert én nem vagyok egy rózsaszínt kedvelő személy, de furcsamód ezt mégis igazán szeretem. 

Nektek mi a kedvenc őszi sminketek? Meséljétek el!

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!