TESZT° BPS fekete-fehér virágos vizes matricák

Helló mindenki!


Szeretem a matricákat, leginkább a vizes matricákat, mert könnyen használhatóak és látványos manikűröket lehet készíteni velük. Éppen ezért kértem több darabot is a BPS csomagomba. 
Az alábbi két ív egy csomagban kapható, szuperül ki lehet használni őket és nagyon jó minőségűek. 



A Nicole Diary szerintem új márka a BornPrettyStore kínálatában, legalábbis én eddig nem találkoztam  vele. Nagyon jó minőségű, nem szakad könnyen és nem keni el a mintát a fedőlakk. Nem igazán tudom milyen virágok vannak rajta, de szépek. 
Az alábbi manikűrt a stamping decalhoz hasonló módon készítettem. A papíron kifestettem a virágokat, hagytam megszáradni, majd a szokásos módon használtam: vízbe mártottam, lehúztam a matricát, majd a körmömre illesztettem, körbetakarítottam és matt fedőlakkal lekentem. Az alap egyébként a BPS matt kollekciójából származó lakk(ITT írtam róla)




A BornPrettyStore márkájú íven két minta is található. Szintén jó minőségű, könnyen kezelhető, nem kenődik el a minta. Az egyik apró, egyszerű, gyerekrajzhoz hasonlító virágokat tartalmaz, a másik pedig margaréta féléket. 
Szimpla matricaként használtam, színes pasztell alapra került a virágminta, ami mellé élénk rózsaszín lakk került.



Teljesen véletlenül készítettem az előzőhöz hasonló manikűrt a másik mintával is. Ezúttal viszont dry brush alapra került a matrica, korall lakkal párosítva. 



Nekem nagyon tetszenek ezek a matricák, sok ötletem van még arra, hogy hogyan használjam fel őket. 
Ha megtetszett, itt tudjátok megrendelni és a kóddal 10% kedvezményt is kaphattok:
http://www.bornprettystore.com/sheets-floral-water-decal-black-white-flower-nail-manicure-transfer-stickers-p-40506.html











Mesy

Megosztás:

4 megjegyzés

  1. nem is tudtam hogy a vizes matricákat előre is ki tudom festeni és utána beáztatni :D micsoda ötlet! mindenképp ki fogom próbálni :) csinos manikűrök!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se magamtól jöttem ám rá, csak már arra nem emlékszem, hogy kinél láttam :D
      köszönöm szépen :)

      Törlés
  2. Úúúúú ez a kifestés marha jó!!!! Én sem hallottam még róla, de ki fogom próbálni. Ugyanezt a szettet kértme én is tőlük, nézz be ha van kedved. :) http://admirandus.blogspot.hu/2017/09/brnpretty-water-dcals-take-two.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Valóban szuper dolog és látványos is :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!