TESZT° BPS Holo körömmatrica

Helló mindenki!


A BornPrettyStore csomagom újabb darabja egy körömmatrica, és igen, holooo! Mindig választok valamilyen matricát, vagy vizeset vagy simát, így most sem hagyhattam ki és amint megláttam ezt, azonnal el is dőlt a kérdés.



A képeken jól látszik, hogy az egész holografikus csíkokból áll, nem egyforma szélesek, vannak keskenyebbek és kissé szélesebbek is, de azért nem olyan nagy az eltérés. Könnyű felszedni a papírról, könnyű vágni is. Egészen jó a ragasztója, könnyen ráragad a körmökre és szerencsére nem szedi fel az alatta lévő lakkot sem, ha véletlenül nem megfelelően ragasztottuk fel. Egészen vékony matrica, nem emelkedik ki zavaróan a köröm felszínéből, ám ha hosszában rakjuk fel, akkor hamarabb felválik, elkezd felkunkorodni a vége. Szerencsére leszedni is egyszerű.


Kétszer próbáltam, az elsőről nem készült kép, de csak egy-egy csíkot ragasztottam fel hosszában sötétkék alapra. Egyszerű és nagyszerű díszítés.
A másik manikűrnél kicsit próbáltam játszani vele. Kékes dry brush alapra ragasztottam fel minimalista mozaikos mintában, illetve a másik körmömre hosszában került fel. 



rúzs: Bourjois Rouge Edition - Entry VIP


Nekem nagyon bejön ez a matrica és már nagyon gondolkodom valami még extrább manikűrön, amihez felhasználhatom. 
Ha megtetszett nektek, akkor itt tudjátok megrendelni. A kóddal 10% kedvezményt kaptok: 
http://www.bornprettystore.com/sheet-holo-strip-tape-nail-stickers-ultra-thin-laser-silver-stripe-line-sticker-foil-decal-p-39746.html









Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!