TESZT° AVON lakkok - 3 szín, 3 kollekció

Helló mindenki!


Sokan szeretik az Avon lakkokat, köztük én is, de mégsem rendelek túl gyakran. Bár, hogy őszinte legyek, mostanság nem vettem körömlakkot, csak a szükséges alap-és fedőlakkot, de lassan érik egy újabb szelektálás és úgy vettem észre, hogy hiányom van néhány színből. 
Három különböző kollekcióból származó Avon lakkom is van, amit még nem mutattam meg  nektek, így úgy gondoltam, egy posztban fogom szerepeltetni őket. 





A Gel Shine vonalból a Moondust árnyalatot kaptam meg még karácsonyra. Rengetegszer használtam már, gyönyörű a színe, haloványan lilás tónusú világosszürke. 
A körmeimen két rétegben szerepel, fedőlakk nélkül, csodás fénye van önmagában is. Szépen terül, két vékonyabb rétegben tökéletes a fedése. 
Szuper alap élénk mintájú manikűrökhöz. A Mani-acs pandás témájához is ezt használtam fel alapként.




A True BB 7 in 1 kollekcióból a Perfect Pink árnyalatot rendeltem meg. Szép púderrózsaszín árnyalat, nekem még erősen a nude-natúr kategóriába esik. 
Nagyon sok mindent ígér ez a lakk: 
egészséges megjelenés
természetes hatású, krémes színek
elfedi a köröm kisebb hibáit
UV-szűrővel véd
segít felvenni a harcot a köröm elszíneződése ellen
körömerősítő hatású
egyenletesebbé teszi a köröm felszínét
Az ígért dolgok közül olyan sok mindent nem tudok megerősíteni, de az igaz. hogy kiegyenlíti a körömfelszínt és elfedi az apróbb hibákat is. Nem csodaszer, de én nem is annak vettem, szimpla körömlakként használom. 
Két rétegben, alap-és fedőlakk nélkül szerepel a körmeimen. Kissé foltosan fed, ez leginkább az első réteg felvitelénél látszik, de a második réteg ezt eltakarja. Fényes, de nem géles hatású.
Fedőlakkal 5 napig kopás nélkül bírta a körmeimen, nagyon szép volt. A kávés manikűrömben is őt használtam alapként.





A Birthstones kollekció tagja a Garnet nevezetű lakk. Karácsony környékén került a katalógusba, azóta hol felbukkan, hol eltűnik. Valóban a gránáttal megegyező színe van, mélyvörös alap aranyos-narancsos shimerrel, ettől kicsit rezes beütése lesz. Igazán gyönyörű, különleges darab.  
a körmeimen két rétegben szerepel, fedőlakk nélkül. Szépen terül, két réteg kell a tökéletes fedéshez. 



Mindhárom lakk csodás és előszeretettel használom őket, a Garnet-et inkább a téli időszakban és kora tavasszal kentem fel többször. Megtaláljátok őket a katalógusokban és az AVON honlapján is.

Szeretitek az AVON lakkjait? Van kedvencetek esetleg?

Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. Mostanában csak csodálkozok ,hogy milyen gyönyörűek ezek az Avon-os lakkok. Nekem a Gel Shine-ból van meg pár szín, de most ez a púderrózsaszín árnyalat is nagyon megfogott. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Furcsamód a púderes árnyalat nagy kedvencem mostanában, mindenféle módon. Tökéletes nude :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!