KÖRÖM° Mani-acs - Tenger(part)

Helló mindenki!


Csak szerintem tűnik úgy, hogy ez a nyár szupergyorsan elszáll? Még csak most kellett megcsinálnunk a legutóbbi Mani-acs manikűrt, és már itt is van a következő. Ezúttal nagyon nyárias témánk van, tenger, illetve tengerpart. 
Nem igazán volt koncepcióm, csak annyit tudtam, hogy a Bundle Monster S410-es lemezét szeretném használni. Eszméletlen jó trópusi-tengerparti minták vannak rajta, örülök, hogy megvettem Adéltól. E mellé párosítottam még az új matricáim közül a fémes-holós leveles mintákat tartalmazót, s mindez márványos alapra került.




Nagyon élveztem elkészíteni és holnap ilyen manikűrrel megyek dolgozni, annyira tetszik. Régen pepecseltem már stamping decallal, de nagyon jól kikapcsolt és egészen szép lett a színátmenet is.

Lessétek meg a többiek manikűrjét is:


Mesy

Megosztás:

1 megjegyzés

  1. Szuper ötlet és kivitelezés! :) Mindig olyan jókat találsz ki a fordulókra, és bátran bánsz a színekkel! Szeretem!

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!