TESZT° Joanna Naturia body testradírok

Helló mindenki!


Mostanában elég sok blogon lehet találkozni ezekkel a testradírokkal, illetve a Joanna márka egyéb termékeivel. Nem tudom, hogy ez a cég reklámfogása e vagy csak mindenki mostanában jutott el arra a felismerésre, hogy megéri kísérletezni olcsóbb márkákkal is(köztük én is).
Óvatosan kezdtem el az ismerkedést, két darabot vettem, egyet anyának, egyet magamnak. A választás nem volt egyszerű, mert mindegyiknek szuper csábító illata volt, végül a cseresznyés és a vörös áfonyás került a kosárba.

Picit térjünk ki a csomagolásra. Kicsike, átlátszó flakonban van a termék, rajta csak a lényegi információk szerepelnek és az illathoz tartozó gyümölcs képe. Egyszerű, nem giccses, elvagyok vele. 
Ha már az illatról volt szó, az valami isteni! Emlékeztek még a Pez cukorkára vagy mondjuk arra a nyalókára, aminek a belsejében rágó volt? Na, pontosan olyan! Nagyon gyümölcsös, nagyon egyben van, de nem túl gejl. Röviden, nekem nagyon bejön.


Az állaga zselés, ami tele van radírozó gyöngyökkel, kisebb átlátszókkal, illetve nagyobb feketékkel. Egyáltalán nem durva, inkább gyengébb radírozást lehet vele elérni. Ha valaki ezt nem szereti, akkor nem igazán ajánlom, mint testradír. Viszont én direkt ilyen gyengédebb terméket kerestem, így nekem szuper. túlságosan sokat nem használok egyszerre, úgy két diónyi mennyiséget szoktam az egész testemen eloszlatni.  
A bőröm finom puha lesz a használata után, szerencsére nem pattogzik ki és nem is lesz száraz. Egy darabig még érzem magamon az illatát, de aztán elillan.


Az INCI-je szó-szó, nem rossz, de lehetne jobb is, ettől függetlenül simán elhasználom és imádom. Sőt, a többi illatot is ki szeretném próbálni és talán a márka többi termékét is szemrevételezem, 
Nálunk csak a DM-ben lehet kapni, olyan 500 Forint körüli összegért, de gyakran akciózzák. 

Ismeritek a márkát? Na és a testradírjait próbáltátok már? 

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!