SZEMÉLYES° Átalakítás előtt... inspirálódjunk!

Helló mindenki!


Rég volt már olyan rendes hálószoba átalakításunk. Tudjátok, arra gondolok, amikor újrafestjük a falat, plusz dolgokat veszünk-teszünk be, és a többi. Persze, átrendezés már volt több is, de az nem elegendő már. Idővel változik az ízlés, változnak az igények, s ezzel együtt az ember a környezetét is szeretné megváltoztatni. 
Szerencsére nagyjából szabad kezet kapok az ilyen dolgokkal kapcsolatban, a stílust én határozom meg, figyelembe véve azt, hogy mindkettőnknek megfeleljen a végeredmény. Imádok inspirálódni, nézelődni, tervezgetni, összerakni az apró darabkákat, amiből végül elkészül a mű. 

Az átalakítás fő pontja a festés. Meguntam a törtfehér falat, a kopást, a koszolódást, mindenképp váltani szeretnék. Kis gondolkodás után maradtam az alapszínek vonalán, a szürke mellett döntöttem. Ő a tökéletes alap, hisz mindenhez illik, minden színnel lehet párosítani. Az árnyalatban még nem vagyok teljesen biztos, még vacillálok kicsit, hogy milyen is legyen, de mindenképp a haloványabb vonalon fog mozogni. 
Van egy tapétázott falrészünk, amit én szeretnék leszedni/újratapétázni, Norbi hallani sem akar róla, úgyhogy most nagyon hanyagolva van ez a téma, de terveim vannak már.

light grey carpet and walls for bedrooms - looks light and airy:

Elisabeth Heier. Gjesterom. Farge: Jotun Lady 1269 Demring.                                                                                                                                                                                 More:


BEHR’s 50 Shades of Grey | Colorfully, BEHR Blog


Buy Trees Silver Wallpaper from the Next UK online shop:


Szeretnék egy hangsúlyos fejtámlát készíteni/készíttetni, ami feldobja és kissé meg is töri majd a falat. Még ez sincs letisztázva, hogy milyen lesz, de rengeteg gyönyörű inspirációt találtam. 

grey and blue decor with yello pop of color - bedroom decor inspiration:

White | White bedroom. DIY bedhead. White componibili. Bunny lamp.:

Trend+We+Love:+Velvet+Accents+on+domino.com:


Új lámpát is szeretnék, mindenképpen fémet/fémes hatásút, illetve ehhez illeszkedő dekorációt is. Tudom, hogy ez is nagyon mainstream, de nem szeretnék túl nőies hatású szobát, hisz ketten élünk benne és amúgy sem vagyok olyan nagyon nőcis, szeretem a letisztult dolgokat.
Megszállott koponyaimádó vagyok, amiből egyenes arányossággal következik, hogy szeretnék begyűjteni néhány darabot, díszként.

Moroccan Style Candle Holder T-Light Holder Bronze&Copper Home Decor Gift New:

Metalwork Hurricane

Skull home decor                                                                                                                                                                                 More:

skull planters:


Még több hasonló inspirációért lessetek fel a Pinterest falamra. 
Valahogy szeretném majd megörökíteni az átalakítás pillanatait és a folyamatot, ám amódban még nem vagyok biztos. A lényeg, látni fogjátok a végeredményt.

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!