TESZT° Yves Rocher Comme Une Evidence parfüm testápoló

Helló mindenki!


Régóta adós vagyok már ennek a testápolónak a bemutatásával, mert még december elején kaptam születésnapi ajándékként az Yves Rocher-tól. Bevallom, télen egyáltalán nem nyúltam hozzá, nem használtam, csak megszaglásztam és az illat...nos, nem varázsolt el.


Mielőtt a lényegre térnék, egy kicsit a külsőről szeretnék írni. A csomagolás egyszerű, szokványos testápolós flakon, a kupak tetején az YR logójával. Tényleg, semmi extra, semmi giccs, csak a letisztultság.

A leírás alapján bio szezámolaj hozzáadásával készült, nem tartalmaz parabént és állati eredetű összetevőket sem. Növényi eredetű összetevőket annál inkább, többek között bio mezőgazdaságból származó búzavirágvizet és pacsuli illóolajat.
Az illata elvileg virágos, ciprusos parfümillat, ami a Comme Une Evidence parfüm illatjegyeivel azonos, mely tartalmaz jázmint, pacsulit, rózsát és bergamotot. Ne haragudjatok, de egyáltalán nem értek az illatleírásokhoz, csak azt tudom leírni/elmondani, amit én érzek. 

Úgy hiszem, egy parfüm testápoló egyik legsarkalatosabb pontja az illat maga. Mint említettem, első szaglásra nem varázsolt el, éppen ezért nem is használtam. Flakonban olyan zöldes-virágos, növényes illatúnak érződik, amivel egyébként nincsen problémám, de ez a kombináció nem fogott meg.
Tavasszal nagy szelektálást tartottam és eldöntöttem, hogy a megbontott testápolókat elkezdem rendszeresen használni, hogy elfogyjanak és csökkenjen az összegyűlt mennyiség. Éppen emiatt kezdtem el - az illattal való fenntartásaim ellenére is - használni ezt a testápolót. 

Nos, a bőrömön teljesen más jellegű az illat, fásabb, borsosabb, keményebb és egyszerűen imádom! Leginkább akkor használom, ha reggel zuhanyozom, bekenem magam vele és egész nap érződik rajtam. Nem túl erősen, de egyfajta alaphangként ott van velem.
Nagyon jól párosul (számomra) az Avon Life for Her parfümjével, kiegészítik egymást. Nagyon nagy szerelem most ez nekem. 


Az illat mellett persze a hidratáló hatása is fontos. Ez egy könnyű lotion, krémnek nem nevezném, nem olyan tömény és gazdag. Ennek ellenére egészen jól hidratál, puha utána a bőröm, nem maradnak száraz, húzódó területek. Nagy piros pont, hogy szereti a bőröm, nem pattogok ki tőle, illetve nem pirosodok ki.

Mivel parfüm testápoló, ezért a parfüm, mint összetevő, előkelő helyen szerepel az összetevők között, de nem tudom ezt felróni neki, hisz tudatosan használom. Persze nem minden egyes nap, másik, gazdagabb krémet is használok mellette.

Nagy szívfájdalmam, hogy húzós az ára, teljes áron 4100 Forint, bár most éppen akciós (ITT megleshetitek). Ennek ellenére lehet beruházok rá, ha elfogy. Amikor legközelebb Yves Rocher üzlet közelében járok, mindenképp megszaglászom a parfümöt is és ha hasonló szerelem, akkor lehet beszerzem vagy megemlítem majd, hogy szívesen elfogadnám ajándékba. 

Ti szeretitek/használtok parfüm testápolót? Ismeritek az Yves Rocher illatokat?


Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!