TESZT° Misslyn Perfect Match szemhéjfesték - Cozy night

Helló mindenki!


Nem igazán vannak trió szemfestékeim, általában palettákat vagy monokat szoktam venni. Ez a kicsike viszont különleges: Elenitől kaptam a Blogkarácsony keretein belül és ő az első Misslyn termékem a kis kollekciómban. 
Amikor Müllerben járok(ritkán), mindig látom a Misslyn állványt, de soha nem nézek szét a termékeik között, bár nem tudom, hogy miért. Komolyan nem értem, mindegy.
Szokás szerint, a külsőségek: strapabíró, egyszerű, letisztult kis kompaktban lapul a három szín, ami oldalról nyílik. Kicsit furcsa volt elsőre, de hamar ráállt a kezem. A festékek mellett egy applikátor is helyet kapott, amit még nem használtam, de nem tűnik olyan rossznak, hogy kidobásra ítéljem. 


kissé homályos, de színhű kép
A Cozy night nevezetű triót kaptam meg. A három szín egész jól harmonizál egymással, kettő fényes, egy pedig matt finishű. 
A legvilágosabb árnyalat egy szaténfényű vaníliás pezsgőszín. Nagyon szép fénye van, olyan tipikus belső szemzugba való árnyalat és használtam már highlighterként is. 
A második szín a trió különlegessége, szaténfényű, kissé metálos vöröses árnyalat, ami engem egy az egyben a vörös áfonyára emlékeztet. Gyönyörű, pigmentált, szépen építhető és jól satírozható. Megvett kilóra, egyszerűen beleszerettem ebbe a színbe. 
A harmadik szín a gyenge láncszeme a triónak, a matt sötétszürke. Gyenge közepesen pigmentált, foltosodik, bár szerencsére lehet építgetni.
A festékek kicsit porolnak, de nem olyan vészesen. Szemhéjalappal tartósak, alap nélkül nem is használtam még. 


Ezzel a kis hármassal készült Szentestére a sminkem, amiről volt ugyan kép, de elveszett sok más fotóval együtt nem olyan régen. A standard módszert alkalmaztam: vörös szín a mozgó szemhéjra, szürke a mélyítőbe, a belső szemzugba és a szemöldökcsontra pedig a világos. 
Pénteken(az alábbi fotók) szintén ezzel késztettem el a sminkem, hogy passzoljon a bordó kardigánomhoz. Kissé hétköznapibbra vettem a figurát: mintegy vastagabb tusvonalként vittem fel a vörös színt a szempilláim tövébe, a sötétszürkével sötétítettem a külső részen és egy kis cicás véget rajzoltam vele. A belső szemzugba került a világos árnyalat. Az alsó pillasor alá ugyanígy kerültek fel a színek. Az arccsontomra is a világos szín került highlighterként. 

a fejemet ne nézzétek, reggel volt még

Szuper kis trió, a középső vörös árnyalat igazán gyönyörű és különleges, nagyon tudom ajánlani azoknak, akik szeretik a melegebb árnyalatokat. A szürke elég gyenge és a pezsgőszínt bármelyik másik trióban vagy palettában fel lehet lelni, de ez az áfonyaszín! Nagyon belezúgtam, csodálatos.

Egészen jól ki lehet használni, mert ugyanúgy alkalmas erősebb, vadabb smink és visszafogottabb hétköznapi smink elkészítésére is, párosítás kérdése mindössze. 
Egyszóval, én szeretem ezt a triót, a hibái ellenére is és nagyon köszönöm Eleninek, hogy egy ilyen kis csodával lepett meg. ❤ Mostantól, ha Müllerben járok, szétnézek a Misslyn termékek között is.

Ti ismeritek a márkát? Mit ajánlanátok tőlük?

Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. Wow, hihetetlenül jól áll neked ez a tusvonal! Tök jó ötletet adtál, hogy én is kipróbáljak így néhány élénkebb szemhéjpúdert a Zoeva Cocoa Blend palettából! ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ^_^ Óh, az a paletta csodás, én is szemezek vele :) Jó kísérletezést :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!