SZEMÉLYES° A hónap favoritjai - Február


Helló mindenki!


Nagyon sok késéssel(egy hónap, cirka), de igen, itt van a februári kedvences poszt. Mindenképpen meg szerettem volna osztani, nem akartam hiányzó hónapot. Detti most nem írt hozzá, kissé el van havazva az utóbbi időben, de igyekszik visszatérni ilyen vagy olyan módon.



Kedvenc hallgatni való - A jól megszokott zenéimen kívül most csak egy újat tudok említeni, de ez a szám úgy beszippantott, hogy képtelen vagyok kivergődni belőle. Nem is akarok, ami azt illeti. Nem ismertem eddig a Demon Hunter nevű bandát, de most már nagy-nagy figyelemmel fogom követni őket.


Kedvenc olvasnivaló - Szembementem a fogadalmammal. Eldöntöttem, hogy csak akkor kezdek bele a Harry Potter olvasásába, ha az összes kötet meglesz. Pfff,.. bullshit! Annyira megkívántam, hogy muszáj volt elolvasnom. Vélemény hamarosan, de nem véletlenül került ide. 
Újraolvastam a Morganville-i vámpírok első részét, Az üvegházat, mert már teljesen elfelejtettem, hogy mi is történt benne. Aztán persze követte a második rész, az Élőhalottak bálja. Nagyon mérges vagyok, hogy a többi részt nem hozták be Magyarországra.


Kedvenc néznivaló - Végre újra The Walking Dead! Yeah! Alig vártam, hogy végre folytatódjon a sorozat és úgy döntöttem, ideje belevágni a képregénybe is. Norbival realizáltuk, hogy egy teljes évad csúszásba vagyon a Gotham-mel és ezt muszáj orvosolni. Imádom!
Film kedvencem is akadt, egy 2002-es orosz alkotás, a Kiskakukk. Elárulom, fogtok még vele találkozni.


Kedvenc csajos dolog - A hajam! Február 1-én mentem el az én imádni való fodrászomhoz és kiszőkítettük a hajam végét, egy kis ombre, semmi több. Nyárra kap valami extra színt valószínűleg, de most nagyon szeretem így. Ehhez kapcsolódó kedvencem a Schwarzkopf BC Oil Miracle rózsás hajolaja. Száraz hajra használom, hajvasalás után és nagyon-nagyon imádom. Egyébként tervezek írni egy hajápolós posztot hamarosan.

Kedvenc pillanat - Dettiék hazajöttek egy hétvégére, mindenképpen ez a kedvenc. Annak ellenére is, hogy nem voltam a legjobb egészségügyi állapotban. Az egész február másról sem szólt, csak a betegségről. Örülök, hogy vége.


Habár február rövid hónap, mégis eseménydús volt, már ha események alatt a folyamatos betegséget értem. Végre vége, szerencsére és hé! Itt a tavasz!


Mesy 

Megosztás:

1 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!