KÖRÖM° Mani-acs - Napnyugta

Helló mindenki!


Nagyon évszakba vágó témával foglalkozik a csapat, hiszen télen-tél végén csodálatos naplementékben lehet részünk, ha odafigyelünk. Az én manikűröm egy saját élményen alapszik, egy Instagramra kikerült fotómat(ITT megleshetitek) alkottam újra.

Mégis, minimalista manikűr lett, mostanában nagyon ráálltam erre. Csak egy körmömre festettem fel a naplementét, a többi egyszínű lett, fekete és szürke. Az átmenetet szivacsos technikával készítettem, majd egy vékony ecsettel pacsmagoltam fel a fákat feketével.
Két fényviszonyban is készítettem fotót, a valódi színe valahol a kettő között van. 




A többiek manikűrjét itt leshetitek meg:


Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. Úú, nagyon jól néz ki! :) Egy hasonló jellegű minimalista manit lehet, én is csinálok a közeljövőben :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett, főleg a fák tetszenek :P

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!